گوگل مپس در اندروید اوتو به روزرسانی شد

به گزارش تور تایلند، گوگل مپس در اندروید اوتو به روزرسانی شد و گزینه هایی جدید دریافت کرد. این تغییرات برای افرادی که در رانندگی از اندروید اوتو استفاده می نمایند بسیار کاربردی خواهد بود.

گوگل مپس در اندروید اوتو به روزرسانی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به طور کلی تعمیرات اساسی اندروید اوتو شامل دریافت چند گزینه جدید مفید ، از جمله گزینه ای برای راستاهای جایگزین است که به نظر می رسد مردم از دریافت آن بسیار هیجان زده هستند.

پیش از این فقط دکمه تنظیمات در سمت چپ پایین صفحه وجود داشت و به جز آن چیز دیگری وجود نداشت ، اما اکنون چهار دکمه دیگر نیز به این سرویس افزوده شده است. گزینه ای که احتمالا کاربران بسیاری را خشنود می نماید، مرتبط با یافتن راستاهای جایگزین است. با توجه به اینکه افراد اغلب به دسترسی سریع به یک راستا جدید احتیاج دارند این گزینه بسیار مفید است به ویژه که به راحتی می توانند با یاری گزینه جستجو، گزینه مقصد، و منوی سه نقطه ای راستاهای جدید را دریافت نمایند.

به نظر می رسد که این نسخه به طور کلی مورد استقبال خوبی قرار گرفته است ، اگرچه بعضی از کاربران می گویند باز کردن و بارگیری نسخه جدید برای آنان با مشکلاتی همراه بوده است. اما درنهایت این یک به روزرسانی مناسب و مفید برای بسیاری از افراد محسوب می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 677

به "گوگل مپس در اندروید اوتو به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مپس در اندروید اوتو به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید