یخچال ساید اسنوا بهتر است یا دوو؟ (برسی ویژگی های کاربردی)

به گزارش تور تایلند، یخچال ساید دوو و اسنوا جزو پرفروش ترین و البته باکیفیت ترین برندها در حوزه لوازم خانگی محسوب میشوند. اگر بین خرید این دو برند مردد هستید و نمیدانید کدام گزینه برای شما مناسب تر است همراه ما تا انتهای این مطلب باشید، تا شما را با ویژگی های منحصر به فرد یخچال ساید اسنوا و دوو آشنا کنیم.

یخچال ساید اسنوا بهتر است یا دوو؟ (برسی ویژگی های کاربردی)

کدام یخچال ساید بهتر است، دوو یا اسنوا؟ در ادامه این دو برند را با یک دیگر مقایسه میکنیم و در آخر تصمیم گیرنده اصلی خود شما هستید.

آیا دوو و اسنوا خارجی هستند؟

خیر، برندهای اسنوا و دوو در ایران مونتاژ و فراوری میشوند و کشور های کره و چین هیچگونه نقشی در تامین قطعات آنها ندارند. شما بعد از خرید یخچال ساید اسنوا کاملا تحت پوشش خدمات پس از فروش کالا قرار میگیرد و از آنجایی که فراوری قطعات در داخل کشور انجام میگردد کاملا نسبت به در دسترس بودن قطعات تا چند سال آینده خاطر جمع خواهید بود. این موضوع در باره یخچال ساید دوو نیز صدق میکند.

مصرف برق هر دو بهینه است

خیالتان بابت مصرف انرژی یخچال ساید دوو و اسنوا راحت باشد هردو دارای برچسب انرژی +A میباشند و مصرف برق آنها بسیار پایین میباشد. گفتنی است برچسب انرژی جزو مواردی است که باید قبل از خرید محصولات برقی خانگی حتما به آن توجه کنید. در غیر این صورت باید هزینه های زیادی بابت پول برق ماهانه پرداخت کنید.

کدام کم صدا تر است اسنوا یا دوو

هر دو یخچال ساید و اسنوا بسیار کم صدا میباشند و در هنگام شب کمترین صدا را از خود فراوری میکنند. آنچه یخچال ساید دوو را با اسنوا متمایز میکند قابلیت کم صدا شدن در حالت خواب است که بسته به نوع مدل یخچال دوو از این قابلیت برخوردار است. مدل های اسنوا فاقد چنین قابلیتی میباشند.

مقایسه دو برند

ساید دوو: یخچال های ساید بای ساید دوو از تکنولوژی های روز جهان برخوردار هستند و بدون شک جزء برترین ها در زمینه فراوریات لوازم برقی خانگی محسوب می شوند. این شرکت کره ای از سال 1967فعالیت خود را شروع کرد و همیشه جزء پیروز ترین های بازار بوده است. محصولات برند دوو در ایران نیز بسیار شناخته شده می باشند و از آنجایی که خدمات پس از فروش آن در کشور پشتیبانی می گردد خیال خریداران از بابت قیمت و خدمات پس از فروش آن به کل راحت است.

ساید اسنوا: برند اسنوا مخفف کلمه ارکان ساختار نوین ایرانیان میباشد. این برند ایرانی فعالیت خود را در سال 1384 شروع کرد. این برند مطرح ایرانی با بهره گیری از برترین مهندسان ایرانی توانست روز به روز پیشرفت های مهمی در زمینه فراوری لوازم خانگی به خصوص ساخت برترین یخچال های ساید اسنوا داشته باشد.

قابلیت تازه ماندن مواد غذایی

امروزه بعضی از برترین یخچال ساید اسنوا و دوو دارای قابلیت محفظه نگهدارنده موارد غذایی و سبزیجات میباشند. این قابلیت در یخچال های ساید دوو بسیار حرفه ای میباشد و از تکنولوژی های جدیدتری در ساخت آنها استفاده شده است. برای این که از نوع محفظه نگهدارنده یخچال مطلع شوید کافی است نگاهی به مشخصات هر مدل بیندازید.

ظرفیت داخلی

بدون شک ظرفیت داخلی و تفکیک قفسه ها جزو مهم ترین مواردی است که باید در مورد خرید یخچال به آنها توجه کنید. هر دو یخچال ساید اسنوا و دوو دارای قفسه بندی بسیار مناسبی میباشند و بسته به مدلی که دارند از مقدار ظرفیت داخلی نسبتا جا داری برخوردار میباشند. در صورتی که میخواهید حجم مواد غذایی زیادی را دورن یخچال قرار دهید مدل SN8-2340GW اسنوا و مدل D4S-2915SS دوو گزینه ایده آلی میباشند.

کمپرسور اینورتر

کمپرسور اینورتر در دو یخچال ساید اسنوا و دوو دیده میگردد. این قابلیت بسیار مهم و کارآمد است. کمپرسور اینورتر باعث کم شدن صدای یخچال، پایین آمدن مصرف انرژی و بعلاوه جلوگیری از یخ شدن و سرمای بیش از حد یخچال میگردد و دمای داخلی یخچال همیشه در شرایط مطلوبی میماند. قابل ذکر است تمام مدل ها دارای کمپرسور اینورتر نمیباشد و ضروری است قبل از خرید به این نکته حتما توجه کنید.

آب سرد کن کدام بهتر است؟

آب سرد کن های هردو برند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. بعضی مدل ها دارای مخزن و بعضی دیگر قابلیت اتصال به لوله کشی آب را دارند. در صورتی که نمیخواهید مبلغ زیادی بابت خرید یخچال پرداخت کنید، میتوانید سراغ مدل های مخزن دار بروید. قابل ذکر است مدل هایی که قابلیت اتصال به آب خانگی را دارند بسیار حرفه ای تر و گران تر از مدل های ساده میباشند.

برترین مدل کدام است؟

اگر میخواهید برترین مدل های یخچال ساید دوو و اسنوا را در بازار پیدا کنید. پیشنهاد میکنیم وارد لینک www.tapsanj.com شوید و با مراجعه به دسته لوازم خانگی پرفروشترین مدل های هردو برند را مشاهده کنید. سایت تپ سنج یک مجله اینترنتی و راهنمای خرید آنلاین است که به معرفی برترین کالاهای موجود در بازار ایران میپردازد.

ممنون که این راهنمای خرید را تا پایان مطالعه کردید.

منبع: اتاق
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2129

به "یخچال ساید اسنوا بهتر است یا دوو؟ (برسی ویژگی های کاربردی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخچال ساید اسنوا بهتر است یا دوو؟ (برسی ویژگی های کاربردی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید