یوگا بوک جدید رونمایی شد ، حضور پرقدرت لنوو در عرصه فراوری لپ تاپ

به گزارش تور تایلند، تا این لحظه در جریان نمایشگاه سال جاری IFA از محصولات متعددی رونمایی گردیده که یوگا بوک لنوو را می توان از برترین محصولات دانست.

یوگا بوک جدید رونمایی شد ، حضور پرقدرت لنوو در عرصه فراوری لپ تاپ

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، لپ تاپ دو صفحه ای ایده ای است که هر چند سال یکبار مورد توجه اغلب شرکت های سازنده محصولات فناوری قرار می گیرد، اما بسیاری از شرکت ها در اجرای ایده های جذاب خود چندان موفق نیستند.

در این میاان به نظر می رسد لنوو با یوگابوک خود موسوم به Lenovo C930 فرمول ساخت این نوع محصولات را به نفع خود تغییر داده است.

بزرگترین مسئله در مورد لپ تاپ های قبلی دو صفحه ای، از جمله اولین یوگابوک این بود که تایپ کردن روی یک صفحه کلید برای اکثر افراد به درستی کار نمی کرد.به ویژه در سطح شیشه ای بزرگ که بدون بازخورد لمسی به نظر می رسد.

اما یوگا بوک نسل جدید تغییرات قابل توجهی را تجربه نموده است. برای مثال در حال حاضر صفحه نمایش پایین به شیوه ای طراحی گردیده که وقتی کاربر انگشتش را روی آن می کشد سریعتر نسبت به صفحه لمسی پاسخ می دهد. افزون بر این عمر باتری بسیار قو تر عمل می نماید.

البته شایان ذکر است؛ شما نمیتوانید از صفحه نمایش پایین به عنوان یک صفحه نمایش ثانویه یا پیشرفته ویندوز بهره ببرید ئرواقع ابزارهایی مانند پشتیبانی از چند زبان و طرح و پد لمسی می تواند تنها زمانی که مورد احتیاج است، ظاهر گردد.

در حال حاضر صفحه نمایش E Ink را می توان به عنوان یک خواننده استفاده کرد، ادر حال حاضر این نمایشگر از فایل های PDF پشتیبانی می نماید.

از دیگر ویژگی های یوگابوک:

قلم فعال Wacom با اتصال مغناطیسی به بدنه

لولا قابل انعطاف با قابلیت گردش کامل

پشتیبانی از Dolby Atmos

دارای صفحه نمایش اصلی 250در 1600

یوگا C930 در دو نسخه Intel Core M5 و Core i5 عرضه خواهد شد و از ماه اکتبر با قیمت های 999 دلار و یا بالاتر عرضه خواهد شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 416

به "یوگا بوک جدید رونمایی شد ، حضور پرقدرت لنوو در عرصه فراوری لپ تاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوگا بوک جدید رونمایی شد ، حضور پرقدرت لنوو در عرصه فراوری لپ تاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید