10 راه برتر دیدن بارسلونا مانند یک محلی

به گزارش تور تایلند، بارسلونا یکی از شهرهای مورد علاقه من در جهان است , اما بیشتر و بیشتر , این شهر نام یک شهر دیگر در اسپانیا است . واقعا ً شرم آوره , چون خیلی بیشتر از سواحل و زندگی شبانه . حتی اگر اسپانیایی در عوض بیرون بروید و کاوش کنید!

10 راه برتر دیدن بارسلونا مانند یک محلی

این پیشنهادها من برای ده راه برای بازدید از بارسلون فراتر از کلیساهای جامع , سواحل و شلوغ‌ترین خیابان‌های است .
از ساحل دور شو
بیشتر مردم برای سواحل خود به بارسلونا می‌آیند و سواحل واقعا ً خوبی دارند . اما به خودت اجازه نده البته , این یک راه ساده از لا روسا و از بسیاری از هتل‌های شهر است , اما شما متوجه خواهید شد که این هتل شلوغ و شلوغ می‌شود - و در هر دو دقیقه مورد آزار و اذیت کننده‌ها قرار می‌گیرد . با این حال اگر شما بیشتر از مرکز شهر دور شوید جمعیت محلی بیشتری را در مورد خود بازی کنید . نه تنها از اکثر فروشندگان فرار می‌کنید , بلکه فضای زیادی برای پخش حوله و یا بازی فوری والیبال دارید . اگر کمی وقت دارید می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید , اما به راحتی می‌توانند سوار اتوبوس و شبکه‌های مترو شوند .
یه غذای خوش رو بخور
او را دوست دارم هر کس مکان مورد علاقه خود برای صرف غذا را دارد , مال من کمی بالاتر از میدان ‌های موازی است . در آنجا تعدادی از مکان‌های مختلف وجود دارند که در اسپانیایی و هر راسی در این منطقه تخصص دارند . به این معنی که شما می‌توانید یک مشت گاز مختلف امتحان کنید و هنوز هم با یک وعده غذای ارزان پر کنید ! یکی دیگر از جاهایی که مورد علاقه من است این مکان می‌تواند شلوغ باشد , اما جای خوبی است که گروهی از دوستان را باخود به خرید و خرید دوره‌ای از شام‌های اسپانیایی و بطری‌ها می‌کشد .
بازدید از زندان
این صومعه بالاتر از بارسلون قرار دارد و سفر روز بزرگی است که با گردشگران و محلی‌ها بسیار محبوب است . این مکان یک مکان زیارتی مهم برای بسیاری از مردم است اما فراتر از جنبه‌های مذهبی آن مکان مکان خوبی برای پیاده‌روی است . دیدن منظره اطراف در طلوع خورشید باور نکردنی است - اما واقعا , مهم نیست که چه زمانی از روز است . نگران نباشید
فتح کوه مون,
به دلیل اشکال نامنظم ساختمان‌ها در بارسلون - و روشی که بر روی یک تپه کوچک ساخته می‌شود, آن را به چندین لایه می‌دهد - شگفت‌انگیز است که نمای خوبی از شهر بدست آورد . بسیاری از مردم عاشق این هستند که اگر قایق را به دریا ببرید اما شخصا ً ترجیح می‌دهم که بارسلونا را از بالا تماشا کنم . با این حال شما نیازی به پرداخت بابت نوشیدنی‌های گران‌قیمت در هتل w ندارید. به خاطر منظره تپه‌ای در منطقه , تعدادی از مکان‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید از یک منظره عالی بازدید کنید - در واقع , درست در مرکز شهر شما می‌توانید کوه مون را برای یک منظره زیبا بالا بیاورید ! هم چنین جایی عالی برای پیک‌نیک وقتی هوا گرمه .
بازاریابی بازار
بارسلونا فروشگاه‌های خرده‌فروشی زیادی دارد که می‌توانید پول خود را خرج کنید و برای تعدادی از مارک‌های بین‌المللی تهیه کنید . و البته بسیاری از مسافران از بازار نمادین این بازار بازدید خواهند کرد . اما تعدادی بازارهای کوچک‌تر در اطراف شهر وجود دارند که مسافران می‌توانند همه چیز را از غذا تا لباس و بیشتر پیدا کنند و گاز بگیرند و مردم را تماشا کنند که در بازارها یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه فرهنگ محلی است ! یکی از معروف‌ترین بازارهای کهنه فروشان ( و یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کهنه فروشان در اروپا ) است . یا به نوک برج سنت آنتونی (الانتونی ) حتی اگر درست در مرکز شهر واقع شده‌باشد .
اغلب افراد محلی به دنبال معامله خوبی با مواد غذایی و مواد غذایی دیگر هستند .
6 . یک گردش دوچرخه‌سواری در شهر برگزار کنید
بارسلونا یک شهر بزرگ است که در اطراف آن راه می‌رود ، اما شهری بزرگ است که با پا درگیر است . به جای محدود کردن خودتان به محله گوتیک مانند بسیاری از توریست‌ها ، چرا یک تور دوچرخه‌سواری را انتخاب نمی‌کنید ؟ تور رایگان دوچرخه در بارسلونا شما را به بهترین مکان‌ها در شهر می‌برد و همچنین تاریخچه مکان‌هایی را که شما می‌بینید را به شما می‌گوید ( اما نگران نباشید ، آن‌ها برای همه سطوح شایستگی مناسب هستند ) . بیشتر راهنماهای آن‌ها در شهر زندگی می‌کنند و شهر را دوست دارند ، بنابراین اگر شما به دنبال توصیه‌هایی برای خوردن و یا چیزهای دیگر در طول سفر هستید ، قطعا ً می‌توانند به شما کمک کنند . و بهترین قسمت از همه اینها؟ اگرچه انعام مورد قدردانی قرار می‌گیرند ، تور و اجاره دوچرخه از نظر فنی آزاد هستند ، به این معنی که می‌تواند برای یک گردش نسبتا ً ارزان‌قیمت ساخته شود .

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 403

به "10 راه برتر دیدن بارسلونا مانند یک محلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 راه برتر دیدن بارسلونا مانند یک محلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید