در چیانگ مای چه هتل هایی مناسب بچه ها هستند؟

به گزارش تور تایلند، هتل های فراوانی در چیانگ مای برای پذیرایی از مهمانها فراهم شده‌اند اما اینکه بهترین انتخاب برای خانواده‌ای که فرزندان خردسال دارند کدام است سوالیست که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد. اگر شما با بچه‌های کوچک به تور چیانگ مای می‌روید و می‌خواهید در محل اقامت‌تان فضا برای بازی و دویدن آنها، استخر بچه‌ها یا حتی اتاق بازی مخصوص وجود داشته باشد، می‌توانید این هتل‌ها را انتخاب کنید. با این که سفر با بچه‌های کوچک هیچگاه راحت نیست، اما اقامت در این هتل‌ها، سفر را برای تمام اعضای خانواده دلپذیرتر می‌نماید. تمام این هتل‌ها تخت نوزاد برای سفارش دادن دارند، اما تعداشان محدود بوده و بهتر است قبل از سفر درخواست تهیه آن‌ها را به هتل بدهید.

در چیانگ مای چه هتل هایی مناسب بچه ها هستند؟

این هتل ها انتخابهای گران قیمت‌تان خواهند بود، ولی در تور چیانگ مای گزینه‌های دیگری هم وجود دارند که به همان اندازه مناسب هستند. پارک شهری Buak Haad در بخش جنوب غربی شهر قدیمی، یک زمین بازی عالی و کلی فضای باز برای بازی بچه‌ها دارد. این پارک نزدیک مهمانخانه‌های ارزان قیمت و سبک قدیمی شهر قرار دارد.

هتل شانگری لا چیانگ مای

هتل های مناسب بچه ها در چیانگ مای 3

این هتل شیک و بزرگ تنها یک کیلومتر بیرون از شهر قدیمی چیانگ مای واقع است. سبک هتل شانگری لا، سبک مدرن شمال تایلند می‌باشد. محیط هتل، ساده اما ظریف و زیبا است و اتاق‌ها و محوطه‌های عمومی، لوکس و بزرگ هستند. زمین‌های هتل زیبا هستند و با در نظر گرفتن نزدیکی به مرکز شهر، بزرگ به نظر می‌آیند. احتمالا تا شهر قدیمی پیاده نخواهید رفت، بنابراین می‌توانید یک توک توک سریع و ارزان گرفته و یا با ماشین کرایه‌ای این مسافت سه دقیقه‌ای را طی نمایید. با این ماشین می‌توانید باقی شهر را هم بگردید. یکی از بازارهای شبانه چیانگ مای که بیرون دیوارهای شهر قدیمی قرار گرفته، به این هتل بسیار نزدیک است. این بازار محلی عالی برای گشت و گذار و خرید کردن در تور تایلند است. قیمت اتاق‌های این هتل از 3800 بات برای یک اتاق استاندارد دو تخته شروع می‌شود. استخر بزرگ هتل بهترین ویژگی شانگری لا است. یک مرکز سربسته برای بچه‌ها با اتاق بازی نیز در این هتل وجود دارد.

هتل Tamarind Village چیانگ مای

هتل های مناسب بچه ها در چیانگ مای 2

این هتل در مرکز شهر قدیمی قرار دارد و یک اقامتگاه عالی برای آن دسته از مسافران تور تایلند است که دوست دارند در سفرشان در محیطی لوکس و راحت اقامت کنند، در عین حال می‌خواهند در مرکز جاذبه‌ها و در یک فاصله کوتاه پیاده‌روی از رستوران‌های عالی شهر باشند. این هتل دور یک حیاط مرکزی شکل گرفته و فضاهای باز آن، سرسبز و پر درخت هستند. در طراحی فضای داخلی هتل از مواد طبیعی بسیاری استفاده شده است. هتل طراحی ساده و دلپذیری دارد و وجود کارکنان مهمان‌نواز و توجه به جزئیات، این هتل را به گزینه‌ای خوب برای سفرتان تبدیل می‌کنند. قیمت‌ها در این هتل از 4200 بات (حدود 125 دلار) برای یک اتاق دو تخته شروع می‌شود. با این که این هتل اتاق بازی برای بچه‌ها ندارد اما یک حیاط/باغ بزرگ و زیبا دارد که برای بازی بچه‌ها ایده‌آل است. این هتل یک استخر شنای دوست‌داشتنی نیز دارد. هتل شیک و باکلاس است اما لازم نیست نگران باشید، خدمه هتل با بچه‌ها فوق‌العاده مهربان و دوستانه رفتار می‌کنند.

هتل Veranda High Resort چیانگ مای

هتل های مناسب بچه ها در چیانگ مای 4

این هتل از شهر قدیمی با ماشین به اندازه یک سواری 30 دقیقه‌ای فاصله دارد. این هتل انتخابی عالی برای تجربه مناظر زیبای شمال تایلند و لذت بردن از مناطق تاریخی و فرهنگی چیانگ مای در تور تایلند است. هتل Veranda به دو بخش تقسیم شده است؛ یک بخش به سبک سنتی شمال تایلند اختصاص یافته و بخش دیگر طراحی مدرن و شیک دارد. طبیعت اطراف هتل شگفت‌انگیز است: رشته کوه‌ها، رودخانه‌ها و شالیزارهای سرسبز اطراف، این هتل را به گزینه‌ای عالی برای خانواده‌ها تبدیل می‌کنند. اتاق‌ها بسیار مدرن هستند و با آخرین تکنولوژی‌ها تجهیز شده‌اند. حتی کوچکترین این اتاق‌ها 45 متر مربع مساحت دارند. با داشتن 110 متر مربع مساحت، سوئیت‌های دو تخته این هتل فوق‌العاده بزرگ به حساب می‌آیند. این اتاق‌ها همچنین به تجهیزات آشپزخانه مجهز شده‌اند، بنابراین شما می‌توانید به جای غذا خوردن در رستوران‌های شهر برای خودتان آشپزی کنید. قیمت‌ها از 2600 بات (حدود 80 دلار) برای اتاق‌های دوتخته شروع می‌شوند. این هتل باشگاه مخصوص بچه‌ها دارد. در این باشگاه برنامه‌های روزانه شامل نقاشی و تماشای فیلم برگزار می‌شوند. هتل یک محوطه مخصوص نیز دارد که بچه‌ها می‌توانند در آنجا با کودکان دیگر بازی کنند.

اقامتگاه ویلایی و اسپای Siripanna چیانگ مای

هتل های مناسب بچه ها در چیانگ مای 1

این اقامتگاه بزرگ و زیبا ساخته شده به سبک Lanna، زمین‌های سرسبز و اتاق‌ها و ویلاهای بزرگ دارد. معماری ساختمان و سالن‌هایش بسیار دوست‌داشتنی است و اتاق‌ها با پنجره‌های متعددشان نهایت بهره را از زیبایی طبیعت اطراف می‌برند. این هتل حدودا در دو کیلومتری شهر قدیمی قرار دارد، بنابراین تا آنجا امکان پیاده‌روی ندارید. ولی اگر دوست داشته باشید می‌توانید با یک سواری سریع و راحت با ماشین یا توک توک به هر جایی که می‌خواهید بروید. اقامتگاه ویلایی Siripanna تمام امکانات مدرنی که نیاز دارید را دارد. این امکانات شامل مرکز بدن‌سازی، تلویزیون صفحه مسطح و وای‌فای می‌شود؛ البته اینترنت هتل به صورت روزانه محاسبه شده و خیلی گران است. خود هتل هم گران است، اما در مقابل چیزی که ارائه می‌دهد ارزش بالایی دارد. قیمت هتل از 5000 بات (حدود 160 دلار) برای یک اتاق دو تخته همراه با صبحانه شروع می‌شود. اتاق‌های بزرگ مخصوص خانواده‌ها، استخر شنای مناسب بچه‌ها و محوطه‌های بازی، تعداد زیادی از مسافران تور تایلند که با بچه‌ها به مسافرت آمده‌اند را به این هتل جذب می‌کنند. بچه‌های بزرگتر می‌توانند در شالیزارهای مینیاتوری، در مورد کشت برنج به صورت قدم به قدم اطلاعات کسب کنند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 266

به "در چیانگ مای چه هتل هایی مناسب بچه ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در چیانگ مای چه هتل هایی مناسب بچه ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید