شروع ساخت 6 هتل 5 ستاره در کشور، ایجاد نهضت ملی توسعه صنعت گردشگری

به گزارش تور تایلند، معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ایجاد نهضت ملی توسعه صنعت گردشگری در کشور، گفت: ساخت 6 هتل 5 ستاره هفته گردشگری کشور در ایران شروع شد.

شروع ساخت 6 هتل 5 ستاره در کشور، ایجاد نهضت ملی توسعه صنعت گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور زمستان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بابلسر، سعید امشب در مراسم افتتاح پروژه های گردشگری مجتمع میزبان بابلسر گفت: گردشگری در کشور صنعت مغفول باید نام بگیرد و قبل از دولت یازدهم از گردشگری به عنوان صنعت باور نداشتیم؛ گردشگری می تواند یک صنعت پایدار، سبز و سالم باشد و اشتغالزایی آن مطلوب است.

معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه در دولت یازدهم گردشگری وارد اقتصاد کشور شده است، توضیح داد: این صنعت اکنون مورد توجه همه آحاد جامعه و مسئولان است.

شیرکوند با بیان اینکه باور رئیس دولت مبنی بر توسعه گردشگری به عنوان صنعت است، اضافه نمود: گردشگری صرفا سفر نباید اطلاق گردد و ارز آوری دارد.

وی با اعلام اینکه توجه به صنعت گردشگری در دولت فعلی به صورت عملی دیده شده است، گفت: اگر هتل های چهار ستاره و پنج ستاره نماد گردشگری تلقی گردد تا قبل از سال 92 تعداد هتل های چهارستاره و پنج ستاره در حال بهره برداری عدد 130 بوده است که میزان بسیار کوچک است.

معاون سازمان گردشگری کشور با بیان اینکه ایران در حوزه صنعت گردشگری جز ده کشور برتر در حوزه توسعه گردشگری است، اضافه نمود: در سه سال اخیر 30 هتل چهار ستاره و پنج ستاره به بهره برداری رسیده و سال جاری 15 مورد افتتاح و سال آینده نیز 30 هتل با مشخصات فوق بهره برداری خواهد شد.

شیرکوند با اشاره به اینکه نهضت ملی برای توسعه صنعت گردشگری در دولت تدبیر و امید شکل گرفته است، گفت: ساخت 6 هتل پنج ستاره در هفته گردشگری سال جاری شروع شده و خواهد شد.

معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه کیفیت ساخت هتل ها 4 و 5 ستاره در ایران به مراتب مطلوب تر از نقاط دیگر دنیا است، اضافه نمود: از فعالان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری در کشور حمایت می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 159

به "شروع ساخت 6 هتل 5 ستاره در کشور، ایجاد نهضت ملی توسعه صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ساخت 6 هتل 5 ستاره در کشور، ایجاد نهضت ملی توسعه صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید