ادامه قطعی سرویس اینترنت در کشمیر توسط حکومت هند

به گزارش تور تایلند، مردم کشمیر همچنان به اینترنت و ساده ترین وسایل ارتباطی دسترسی ندارند.

ادامه قطعی سرویس اینترنت در کشمیر توسط حکومت هند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از داون نیوز، کلیه وسایل ارتباطاتی از جمله تلفن ها، موبایل ها و سرویس اینترنت همجنان به دستور حکومت هند در کشمیر قطع می باشد.

یکی از ساکنین کشمیری که به تازگی از مراسم حج بازگشته است، گفت: در خواست ما از شورای امنیت و نهادهای حقوق بشری این است که دولت هند را وادار به بازگرداندن سریع ماده 370 و 35 الف که حق مردمان این مناطق از قبل بوده، نمایند.

جوان کشمیری دیگری در تبادل نظر با یکی از خبرنگاران فرانسوی می گوید: روزنامه ها اخبار را متضاد منتشر می نمایند. بدون اینترنت هیچ خبری از خبرگزاری ها به ما نمی رسد، دولت به پلیس اینترنت می دهد اما به خانه ها اینترنت نمی دهد.

در همین حال یکی از فعالین کشمیری هم در مصاحبه با این خبرگزاری گفته است: مردم جامو و کشمیر بسیار زجر دیده هستند و باید به آنها اجازه داده گردد که تظاهرات شان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پوشش داده گردد.

تنش ها در کشمیر پس از لغو قوانین 370 و 35 ای توسط دهلی نو به اوج خود رسید، با لغو این دو قانون طی چند سال آینده تناسب جمعیت در کشمیر اشغالی به هم می خورد و مسلمانان که اینک اکثریت هستند تبدیل به اقلیت خواهند شد.

لازم به ذکر است قطعی اینترنت و وسایل ارتباطی در منطقه کشمیر اشغالی توسط حکومت هند وارد روز پانزدهم خود می گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 707

به "ادامه قطعی سرویس اینترنت در کشمیر توسط حکومت هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه قطعی سرویس اینترنت در کشمیر توسط حکومت هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید