ادعای بیلد درباره کوشش بایرن مونیخ برای خرید گریزمان

به گزارش تور تایلند، یکی از نشریات معتبر آلمان مدعی گردیده است که باواریایی ها سعی در خرید مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید دارند.

ادعای بیلد درباره کوشش بایرن مونیخ برای خرید گریزمان

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای نشریه بیلد آلمان، باشگاه بایرن مونیخ آنتوان گریزمان را در صدر فهرست خریدش برای تابستان سال آینده قرار داده است و هیچ ابایی از پرداخت غرامت فسخ قرارداد او هم ندارد.

طبق ادعای این نشریه، مدیران بایرن سال جاری ترجیح دادند که اقدام به خریدی بزرگ نکنند، اما آنها از همین حالا ستاره بزرگی که برای فصل آینده می خواهند را شناسایی نموده اند، چرا که در انتها فصل جاری دو تن از ستاره های این تیم یعنی فرانک ریبری و آرین روبن به انتها دوران بازیگری شان در مونیخ می رسند.

بایرن مونیخ دست روی بازیکنی گذاشته است که تصور می شد تابستان سال جاری راهی بارسلونا گردد، اما تصمیم گرفت در اتلتیکومادرید بماند و با تمدید قراردادش غرامت فسخ آن را هم به 200 میلیون یورو افزایش داد.

بیلد نوشته پرداخت این رقم برای باواریایی ها مشکلی نخواهد بود و تنها در صورتی که خود بازیکن نخواهد، قهرمانی آلمان نخواهد توانست او را به آلیانس آره نا ببرد که در آن صورت بایرن به سراغ گزینه دومش خواهد رفت که آن بازیکن پائولو دیبالا از یوونتوس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 395

به "ادعای بیلد درباره کوشش بایرن مونیخ برای خرید گریزمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای بیلد درباره کوشش بایرن مونیخ برای خرید گریزمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید