تور فرانسه: از توکیو به پاریس بروید بدون ترک زمین!

به گزارش تور تایلند، امکان سفر مجازی از توکیو به مقصد پاریس فراهم شد

همانطور که می توانیم بدون ترک زمین و موقعیت مکانی سوار بر امواج خیالمان به هر کجای که می خواهیم سفر کنیم، با پیشرفت تکنولوژی می توانیم به طور واقعی هم این سفر را نیز تجربه کنیم. به عبارت دیگر بدون ترک زمین به طور واقعی می توانید به هر کجای جهان که می خواهید سفر کنید و از جاذبه ها و بناهای تاریخی آن مکان تماشا به عمل آورید. شاید اگر در چند سال گذشته می خواستیم در این بار صحبت کنیم، همه می خنتماشاد اما هم اکنون با تکنولوژی VR، امکان سفرهای مجازی نیز فراهم آورده شده است. همراه با خبرنگاران باشید تا بیشتر درباره واقعیت مجازی و سفر مجازی از توکیو به مقصد پاریس بدانید.

تور فرانسه: از توکیو به پاریس بروید بدون ترک زمین!

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

تصویر کنید بدون اینکه زمین را ترک کنید، در یک پرواز درجه یک، غذا میل می کنید و در خیابان های پاریس قدم می زنید! قطعا این جمله شما را یاد داستان ها تخیلی می اندازد اما این یک واقعیت است. چرا در که سفرهای هوایی به گفته شرکت ایرلاین ژاپنی فرست ایرلاین (First Airlines) در آینده همچین سفرهایی را برای مسافران خود نیز محیا خواهد نمود. تا بدون آنکه مجبور باشند در ترمینال های شلوغ بفرایند و دچار استرس شوند به سفری مجازی به مقاصد مطرح جهان سفر کنند.

واقعیت مجازی (Virtual Reality)

واقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار با حروف VR نمایش داده می شوند نیز نتیجه کوشش بشر برای برداشتن مرزهای بین فضای واقعی و فضای مجازی است. چندین سال است که دانشمندان در پی راهی برای ادغام کردن فضای مجازی و فضای واقعی هستند و این همه تحقیق برای آسان کردن زندگی انسان ها و ایجاد جذابیت در میان مشغله های فراوان کاری هست. با ایجاد چنین فضایی انسان ها می توانند برای فرار از مشغله ها و درگیری های روزمره خودشان به هر نقطه ای که می خواهند سفر کنند. البته برای تهیه این دستگاه باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

اما درست مانند سفرهای واقعی، سفرهای مجازی هم هزینه خواهند داشت. به طور مثال افرادی که تمایل به استفاده از امکانات بیزینس کلاس داشته باشند باید باید مبلع 4980 ین (46 دلار) و برای کلاس درجه یک 5980 ین (56 دلار) پرداخت کنند. مسافران بعد از اینکه بلیط مورد نظرشان را تهیه کردند باید به فضایی وارد شوند که درست همچون فضای داخلی یک ایرباس است و سفری دو ساعته و مقرون به صرفه به مقاصدی از جمله پاریس، رم، هاوایی و نیویورک خواهند داشت.

مسافران در این پرواز درست همچون پروازهای واقعی می توانند پذیرایی شوند و بنابر مقصدی که می فرایند منوی غذایی نیز تغییر می نماید. به طور مثال افرادی که به نیویورک سفر می کنند می توانند چیز کیک انتخاب کنند و آنهایی که به پاریس می خواهند بفرایند باید سوپ پیاز را در منوی غذا نیز انتخاب کنند.

سفر مجازی به شهرهای مطرح جهان، اولین بار است که در جهان برای مسافران ارائه شده است و هنوز تعیین نیست که می تواند صنعت موفقی در این زمینه بشود یا خیر.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2009

به "تور فرانسه: از توکیو به پاریس بروید بدون ترک زمین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: از توکیو به پاریس بروید بدون ترک زمین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید