اولتیماتوم به ملی پوشان شاخص تیروکمان؛ همه باید در انتخابی مسابقه دهند

به گزارش تور تایلند، سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: برای این که شرایط یکسانی را برای کمانداران جهت حضور در تیم ملی فراهم کنیم، با تصمیم کمیته فنی تمام کمانداران حتی آنهایی که صاحب عنوان هستند باید در انتخابی شرکت نمایند.

اولتیماتوم به ملی پوشان شاخص تیروکمان؛ همه باید در انتخابی مسابقه دهند

مجید میررحیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نخستین انتخابی تیم ملی ریکرو و کامپوند، 27 و 28 مهر در سایت تیروکمان اظهار کرد: چون بعد از بازی های آسیایی جاکارتا اردوهای تیم ملی تیروکمان تعطیل بود و برخی از کمانداران از نظر رکوردی دچار افت شدند، برای این که بتوانیم شرایط یکسانی را برای تمام کمانداران جهت پوشیدن پیراهن تیم ملی فراهم کنیم، با نظر کمیته فنی قرار بر این شد تا در نخستین انتخابی تیم ملی هیچ هزینه ورودی از کمانداران شرکت نماینده دریافت نگردد تا امکان حضور برای تمام افراد علاقمند و توانمند دراین رشته فراهم گردد.

وی گفت: در نخستین انتخابی تیم ملی رکورد ورودی برای ریکرو مردان 645 و ریکرو زنان 635 مشخص شده است که در انتها دو روز برگزاری مسابقات انتخابی 8 کماندار برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند. البته این شرایط برای تمام کمانداران اعم از کسانی که در جام دنیای و آسیا صاحب عنوان هستند و چه افرادی که برای نخستین بار در انتخابی تیر می زنند، یکسان است، بنابراین همه باید در مسابقه شرکت نمایند. سعی داریم در انتها رقابت های انتخابی بهترین ها را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی تیروکمان اظهار داشت: چون هدف گذاری اصلی ما برای مسابقات قهرمانی دنیا خرداد سال آینده در هلند است، افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی تا زمان اعزام به این تورنمنت در رکوردگیری درون اردویی که طی چند مرحله انجام خوهد شد، شرکت می نمایند و در نهایت در هر رشته 3 نفر از کمانداران برتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا انتخاب خواهند شد.

میررحیمی اضافه کرد: برای آماده سازی بهتر تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا 3 مسابقه برون مرزی پیش بینی شده است که در وهله نخست اواسط اسفند تیم ملی تیروکمان برای شرکت در کاپ آسیا راهی تایلند می گردد، سال آینده و قبل از اعزام به قهرمانی دنیا استچ های جام دنیای را پیش رو داریم که به احتمال زیاد تیم در مرحله اول جام دنیای که اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می گردد، حاضر می شود و در مرحله دوم که درترکیه برگزار خواهد شد، تیمی را اعزام نخواهیم کرد و به جای ترکیه در نظر داریم اردوی تدارکاتی برون مرزی فروردین ماه با چین یا کره برگزار کنیم.

وی در انتها تاکید نمود: تمام کوشش ما بر این است که در مدت زمان کوتاهی که تا مسابقات قهرمانی دنیا فرصت داریم، تیم منسجم و خوبی را برای قهرمانی دنیا آماده کنیم تا بتوانیم سهمیه المپیک 2020 توکیو را در هلند کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 457

به "اولتیماتوم به ملی پوشان شاخص تیروکمان؛ همه باید در انتخابی مسابقه دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم به ملی پوشان شاخص تیروکمان؛ همه باید در انتخابی مسابقه دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید