حریفان ملی پوشان آب های آرام ایران در انتخابی المپیک تعیین شدند

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، برنامه و گروه بندی مسابقات آبهای آرام انتخابی المپیک در تایلند تعیین شد و ملی پوشان کشورمان با حریفان خود آشنا شدند.

حریفان ملی پوشان آب های آرام ایران در انتخابی المپیک تعیین شدند

برنامه رقابتی ملی پوشان ایران به توضیح زیر است:

چهارشنبه 15 اردیبهشت

هدیه کاظمی در مرحله مقدماتی کایاک تکنفره 500 متر با حریفانی از ژاپن، اندونزی و چین تایپه رقابت خواهد نمود. دو قایق اول به طور مستقیم راهی فینال می شوند و باقی باید در نیمه نهایی برای رسیدن به فینال پیکار نمایند.

مسابقه نیمه نهایی نیز همین روز برگزار می گردد که 4 قایق اول فینالیست می شوند و قایق های دیگر حذف خواهند شد. مسابقه فینال این ماده نیز همین روز برگزار خواهد شد و بهترین های آسیا برای رسیدن به سهمیه المپیک مسابقه خواهند داد.

قایق دو نفره بانوان ایران هم با ترکیب پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی در مسافت 500 متر تک رقابتی برای رسیدن به سهمیه المپیک دارد و با حریفانی از کشورهای قزاقستان، اندونزی، تایلند و ژاپن پیکار می نماید.

پنجشنبه 16 اردیبهشت

در اولین مسابقه علی آقامیرزایی نماینده کشورمان در کایاک تکنفره 200 متر است و در مرحله مقدماتی با حریفانی از چین، چین تایپه، قزاقستان، سنگاپور و عراق رقابت خواهد نمود. دو قایق اول راهی نیمه نهایی می شوند و قایق های دیگر در شانس مجدد برای صعود به نیمه نهایی پیکار خواهند کرد.

در شانس مجدد شش قایق اول به نیمه نهایی صعود می نمایند و باقی حذف خواهند شد. در نیمه نهایی چهار قایق اول فینالیست خواهند شد.

هدیه کاظمی نیز در این روز مسابقه خواهد داشت و نماینده کشورمان در کایاک تکنفره 200 متر خواهد بود و در مرحله مقدماتی با حریفانی از کره جنوبی ،اندونزی و ژاپن مسابقه می دهد که دو قایق نخست به فینال صعود می نمایند و قایق های دیگر به نیمه نهایی می رسند. در نیمه نهایی 4 قایق اول فینالیست خواهند شد و باقی حذف می شوند.

سپس علی آقامیرزایی در مرحه مقدماتی کایاک تکنفره 1000 متر به آب خواهد زد و در مرحله مقدماتی با حریفانی از عراق، کره جنوبی، ژاپن، تایلند و قزاقستان مسابقه خواهد داد. در این بخش دو قایق نخست به نیمه نهایی می رسند و قایق های دیگر باید برای صعود به نیمه نهایی دوباره مسابقه بدهند.

در شانس مجدد 6 قایق اول به نیمه نهایی صعود می نمایند و دیگر قایق ها حذف می شوند. در نیمه نهایی نیز 4 قایق اول راهی فینال مسابقات خواهند شد. فینال مسابقات نیز در همین روز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1660

به "حریفان ملی پوشان آب های آرام ایران در انتخابی المپیک تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان ملی پوشان آب های آرام ایران در انتخابی المپیک تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید