ایموجی اپل حاشیه ساز شد ، اعتراض کاربران به طراحی اختاپوس

به گزارش تور تایلند، ایموجی اختاپوس اپل از دید بسیاری از کاربران به شدت زشت و غیرطبیعی طراحی شده است. بر همین اساس نیز اعتراضها به ظاهر این اختاپوس سراسر دنیا ادامه دارد.

ایموجی اپل حاشیه ساز شد ، اعتراض کاربران به طراحی اختاپوس

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از کاربران آیفون معتقدند ایموجی جدید اپل ظاهری به شدت ناپسند دارد و اصلا برای طراحی، سلیقه خرج نشده است.

اگر نگاهی به توییت های کاربران اپل داشته باشید، می بینید که بسیاری از آنها نسبت به طراحی ایموجی های اپل معترض شده اند. اما بین ایموجی های جدید، ایموجی اختاپوس بیش از دیگر ایموجی ها در کانون اعتراض ها قرار گرفته است. برخی معترضان می گویند ایموجی های اختاپوس بیشتر شبیه سیفون در سرویس های بهداشتی شده تا یک موجود دریایی.

از نظر کلاسیک، اکثر ایموجی ها بیشتر شبیه کارتونها هستند تا نمایندگانی دقیق از همتایان واقعی خود. اما چرا این بار ماجرای اختاپوس اپل جنجالی شده است؟

به نظر می رسد نچسب بودن و طراحی سطح پایین این ایموجی بسیار شدید تر از حدی است که کاربران تحملش نمایند.فراموش نکنیم که مدتی پیش نیز ایموجی همبرگر اندروید سوژه کاربران شده بود و البته پس از آن نیز شیرینی های ایموجی اپل.

افزون بر طراحی ضعیف، نحوه قرار دریافت چشم اختاپوس نیز مورد توجه قرار گرفته است، چرا که عده ای معتقدند چشم اختاپوس نباید به این شکل باشد.

نوع پاها و طراحی آبشش اختاپوس نیز مورد توجه قرار گرفته است. اپل تا این لحظه واکنشی به اعتراضات کاربران نشان نداده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 503

به "ایموجی اپل حاشیه ساز شد ، اعتراض کاربران به طراحی اختاپوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایموجی اپل حاشیه ساز شد ، اعتراض کاربران به طراحی اختاپوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید