بارسا در خطر تبدیل شدن به میلان یا یونایتد جدید است

به گزارش تور تایلند، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا آینده این باشگاه را روشن نمی بیند و لزوم تغییرات را الزامی می داند.

بارسا در خطر تبدیل شدن به میلان یا یونایتد جدید است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا چیزی تا یک فصل بدون جام فاصله ندارد. آبی اناری ها شب گذشته در زمین خود به اوساسونا باختند و به فاصله یک هفته تا سرانجام لالیگا دیگر هیچ امیدی برای قهرمانی ندارند. این رئال مادرید بود که با ده برد متوالی توانست فاتح لالیگا گردد.

برای بارسا تنها لیگ قهرمانان به جامانده و با توجه به شرایط فعلی، این باشگاه شانس زیادی برای قهرمانی نخواهد داشت.

ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است که باشگاه کاتالان در خطر تبدیل شدن به میلان یا منچستریونایتد جدید است.

میلان با 18 اسکودتو و هفت قهرمانی چمپیونزلیگ، از سال 2011 دیگر نتوانسته قهرمان سری آ گردد و سال 2007 نیز برای آخرین بار فاتح لیگ قهرمانان شد. روسونری از سال 2014 دیگر نتوانسته اند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نمایند.

منچستریونایتد نیز از سال 2013 نتوانسته قهرمان لیگ برتر گردد و سال 2008 نیز برای آخرین بار قهرمان چمپیونزلیگ شد.

ویکتور فونت به بی بی سی گفت: سطح تیم ها در یک دهه اخیر بالاتر رفته و رقابت برای قهرمانی دشوارتر شده است. برای مثال تیم های لیگ برتر از لحاظ اقتصادی تقویت شده اند و شاهد سرمایه گذاری دولت های قطر و امارات در تیم های باشگاهی اروپا نیز هستیم. آنها پول زیادی را به پی اس جی و سیتی تزریق نموده اند و کیفیت شان چند برابر شده است. متاسفانه با شرایطی که بارسا دارد و با این فرایند، خطر تبدیل شدن به میلان یا منچستر جدید را حس می کنم. اگر کوشش نکنیم و شرایط را تغییر ندهیم، این خطر جدی خواهد بود.

فونت در خصوص شرایط مسی گفت: مسی در بارسا شاد نیست و درمورد آینده تردید دارد. او احتمالا به خاطر ناکامی های متوالی بارسا در لیگ قهرمانان آزرده خاطر است و ما باید تمرکزمان را روی این قضیه بگذاریم. باید باشگاه را به سمتی راهنمایی کنیم که بتواند مدعی جدی قهرمانی اروپا باشد. باید مسی را متقاعد کنم که با حضور ما در کادر مدیریتی، شرایط تغییر خواهد نمود و اینکه پروژه ما یک پروژه برنده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1081

به "بارسا در خطر تبدیل شدن به میلان یا یونایتد جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسا در خطر تبدیل شدن به میلان یا یونایتد جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید