بروکراسی اداری مانع اصلی تولید است ، برای تحقق شعار سال باید به سمت تنقیح قوانین حرکت کنیم خبرنگاران

به گزارش تور تایلند، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برای تحقق شعار امسال باید به سمت تنقیح قوانین حرکت کنیم تا تولید به راحتی در کشور ایجاد شود از این رو باید در رابطه با تولید به یک قانون جامع و کلی رسید.

بروکراسی اداری مانع اصلی تولید است ، برای تحقق شعار سال باید به سمت تنقیح قوانین حرکت کنیم خبرنگاران

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران, درباره نامگذاری سال جدید، اظهار کرد: در کشور چندین قانون در رابطه با تولید موجود است که باید این قوانین پالایش شده و موانعی که این قوانین بر سر راه تولید ایجاد کرده اند باید از بین بروند.

وی ادامه داد: برای تحقق شعار امسال باید به سمت تنقیح قوانین حرکت کنیم تا تولید به راحتی در کشور ایجاد شود از این رو باید در رابطه با تولید به یک قانون جامع و کلی رسید.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نکته بعدی که وجود دارد و باید در تصویب قوانین و تنقیح آنها مورد توجه قرار بگیرد بحث بروکراسی اداری در کشور است که باعث اذیت تولید کننده می شود به همین دلیل باید این بروکراسی را در تولید از بین برد تا تولید به راحتی جان بگیرد.

سلیمی شرح داد: یعنی اینکه اگر کسی بخواهد در بخش تولید ورود کند به قول معروف باید برای کسب جواز، کفش آهنی به پا کند. از این رو یکی از اقدامات مجلس یازدهم این است که باید جهت را برای سرمایه گذار و تولید کننده هموار کند.

وی با بیان اینکه در تولید هر جا که نیاز باشد مجلس شورای اسلامی ورود پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: اگر در جایی از تولید خلع قانونی وجود داشته باشد باید با کمک مرکز پژوهش های مجلس این خلع ها پیدا شود و مجلس در جهت پر کردن آن ها حرکت کند.

عضو هیات رئیس مجلس تاکید کرد: باید با درست تصویب کردن قوانین جانی دوباره به تولید کشور اعطا کنیم تا تولید در کشور شتابی حداکثری پیدا کرده و کشور را به سمت توسعه هدایت کند.

سلیمی با بیان اینکه موضوع بعدی که باید مجلس در بحث نظارت به آن ورود پیدا کند بحث قاچاق است، گفت: مجلس یازدهم تا حدودی در بحث قاچاق ورود پیدا کرده است اما اگر دستگاه های اجرایی با کمبود قوانین در این رابطه رو به رو هستند مجلس این آمادگی را دارد تا به آن ها کمک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1589

به "بروکراسی اداری مانع اصلی تولید است ، برای تحقق شعار سال باید به سمت تنقیح قوانین حرکت کنیم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروکراسی اداری مانع اصلی تولید است ، برای تحقق شعار سال باید به سمت تنقیح قوانین حرکت کنیم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید