رونمایی از آزادکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش تور تایلند، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور در حالی با درخشش مدعیان مازندرانی به سرانجام رسید که طبق چرخه انتخابی تیم ملی، ترکیب اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا تعیین شد.

رونمایی از آزادکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی شب گذشته در گرگان به سرانجام رسید. مسابقاتی که طی سه روز با حضور مدعیانی از سراسر کشور برگزار گشت و در نهایت تیم های مازندران، تهران و کرمانشاه به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

طبق مصوبه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نفرات برتر این مسابقات به عنوان ملی پوشان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا معرفی می شوند و باید اواخر فروردین ماه سال 1401 در اولان باتور مغولستان به میدان بروند.

هر چند اما و اگرهای فراوانی در خصوص اعزام نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور مطرح بود و برخی اهالی کشتی معتقدند شاید همه چیز طبق چرخه انتخابی تیم ملی پیش نرود، اما محسن کاوه مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد بلافاصله بعد از مسابقات قهرمانی کشور، آب پاکی را روی دست منتقدان ریخت. کاوه در واکنش به این ابهام که آیا واقعاً تمامی نفرات نخست مسابقات کشوری به قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد گفت: بی تردید طبق خروجی جلسات قبلی کادر فنی و متولیان فدراسیون کشتی، نفرات اول قهرمانی کشور به مسابقات قهرمانی آسیا خواهند رفت.

بر این اساس می توان امیدوار بود کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در اجرای تصمیمات و مصوبات خود بسیار جدی است و قصد دارد چرخه انتخابی تیم ملی را بر خلاف شعار و تبلیغات، بلکه در واقعیت اجرایی کند.

در این خصوص می توان به اظهارات پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اشاره کرد که در حاشیه رقابتهای قهرمانی کشور در جمع خبرنگاران گفت: طبق چرخه انتخابی هیچ کشتی گیری برای رسیدن به تیم ملی ناامید نیست و همین باعث ایجاد انگیزه در آن ها شده است. یک کشتی گیر حتی 10 بر صفر هم ببازد، باز هم انگیزه و فرصت خواهد داشت. به خصوص اینکه مدعیان فارغ از نام و اعتبار و تجربه خود در میادین داخلی و خارجی، می توانند با اثبات قابلیت ها و توانایی های خود به دوبنده تیم ملی برسند.

طبق چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، نفرات اول قهرمانی کشور جواز حضور در رقابت های کشتی قهرمانی آسیا را بدست آوردند. نفرات دوم و سوم مشترک نیز طبق در چرخه انتخابی باقی می مانند و مجوز حضور مستقیم در جام تختی را به دست خواهند آورد. سایر کشتی گیرانی نیز که در مسابقات قهرمانی کشور بین نفرات اول تا سوم قرار نگرفتند مجوز حضور در رقابت های انتخابی جام تختی را خواهند داشت.

بدین ترتیب نفرات اول قهرمانی کشور به شرح زیر جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را بدست آوردند:

57 کیلوگرم: رضا مؤمنی (مازندران)

61 کیلوگرم: داریوش حضرتقلی زاده (خراسان شمالی)

65 کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران

70 کیلوگرم: محمدمهدی یگانه جعفری (مازندران)

74 کیلوگرم: یونس امامی (تهران)

79 کیلوگرم: علی سوادکوهی (مازندران)

86 کیلوگرم: محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی)

92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران)

97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان (مازندران)

125 کیلوگرم: یداله محبی (کرمانشاه)

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1991

به "رونمایی از آزادکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از آزادکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید