بسکتبال با ویلچر و تنیس روی میز با شکست آغاز کردند ، آغاز ناامید کننده

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران ،پیش از اینکه مراسم افتتاحیه سومین دوره بازیهای پاراآسیایی برگزار گردد، مسابقات دو رشته آغاز شد. بسکتبال با ویلچر بانوان و تنیس روی میز مسابقات خود را صبح روز شنبه برگزار کردند تا اولین های ایران در آغاز مسابقات باشند. هر چند که در هر دو رشته و به خصوص در بسکتبال بانوان آغاز بسیار ناامید کننده ای داشتند.

بسکتبال با ویلچر و تنیس روی میز با شکست آغاز کردند ، آغاز ناامید کننده

در مسابقات تنیس روی میز مهدی معصومی، الهام چزانی، حسن جان فشان و مجید عربی چهار نماینده کشورمان بودند که این چهار نفر دو برد و دو شکست برای ایران ثبت کردند. ابتدا مهدی معصومی به مصاف یوی کاسل از کامبوج رفت و با نتیجه 3 بر صفر و پیروز شد تا اولین برد ایران کسب کند. در ادامه هم حسن جان فشان با نماینده کشور میزبان به نام ناگانگین آیودی روبه رو شد و 3 بر صفر صاحب برتری شد تا دومین برتری ایران در این رشته رقم بخورد اما بعد از این دو برد، دو شکست هم برای ایران ثبت شد. اولین باخت را خانم الهام چزانی مقابل لی می گوا از کره جنوبی پذیرا شد و دومی را هم مجید عربی هم در مصاف با گوا یانمینگ از چین متحمل شد. البته این دو قرعه واقعا برای ایران سخت بود و شاید اگر ورزشکاران سالم ایران هم با پینگ پنگ بازان کره جنوبی و چین مسابقه می دادند باز هم بازنده می شدند.

حالا همه نگاهها به دو نفر دیگر است تا بتوانند کاری انجام بدهند و باید دید آیا می توانند موفقیتی را کسب نمایند یا نه؟

غافلگیری بزرگ اما شکست تیم بسکتبال با ویلچر بانوان بود. تیمی که در همان مسابقه اول به مصاف مدعی عنوان قهرمانی رفت و به سختی مغلوب شد. تیم بانوان چین مدعی همیشگی قهرمانی این بازی ها و حتی بازی های پارالمپیک است و چندی پیش در رقابت های جهانی با بیش از 100 امتیاز اختلاف تیم ایران را شکست داده بود. در نهایت هم این بازی 94 بر 18 به سود چین به سرانجام رسید تا این مسابقه نشان بدهد که هنوز پیشرفت چشمگیری را در این بخش شاهد نیستیم.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان باید در مصاف بعدی خود به نبرد تیم تایلند برود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 396

به "بسکتبال با ویلچر و تنیس روی میز با شکست آغاز کردند ، آغاز ناامید کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسکتبال با ویلچر و تنیس روی میز با شکست آغاز کردند ، آغاز ناامید کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید