بوسکتس: بازی اسپانیا ، کرواسی باید خیلی سریعتر تمام می شد

به گزارش تور تایلند، ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا در ارتباط با پیروزی تیم خود مقابل تیم ملی کرواسی توضیحاتی را بیان نمود.

بوسکتس: بازی اسپانیا ، کرواسی باید خیلی سریعتر تمام می شد

به گزارش خبرنگار ، سرخیو بوسکتس کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا در ارتباط با مسابقه این تیم مقابل تیم ملی کرواسی و صعود اسپانیا به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 اظهار کرد: ما باید این بازی را در طول 90 دقیقه به اتمام می رساندیم، اما از این واقعیت که اکنون در مرحله یک چهارم قرار داریم بسیار خشنود هستم چرا که این پیروزی و صعود به مرحله بعدی این مسابقات حق تیم ما بود.

بوسکتس درباره اشتباه اونای سیمون دروازه بان اسپانیا گفت: علت آن گل تنها بد شانسی بود. سیمون اعتماد کامل تمام بازیکنان را نسبت خود جلب نموده است. او در بازی امشب و بعد از گلی که خورد نشان داد که دروازه بان محکم و مطمئنی است و چه کار هایی می تواند برای تیم ملی انجام دهد.

او ادامه داد: ما می توانستیم خیلی سریعتر بازی را به اتمام برسانیم، اما کروات ها با تغییر سیستم خود کار را برای ما سخت کردند و بازی را به تساوی کشاندند.

او اضافه کرد: این که در 2 مسابقه 10 گل به ثمر رساندیم نشان از عملکرد خوب تیم و بعلاوه پیشرفت بازیکنان در طول جام دارد. ما می خواهیم در این جام عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم برترین نتیجه را کسب کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1801

به "بوسکتس: بازی اسپانیا ، کرواسی باید خیلی سریعتر تمام می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوسکتس: بازی اسپانیا ، کرواسی باید خیلی سریعتر تمام می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید