تجربه طعم غذاهای تایلندی

به گزارش تور تایلند، تایلند یکی از زیباترین کشورهای آسیایی برای بازدید از جاذبه‌هایی بکر و دیدنی است. کسانی که برای اولین بار با تور تایلند همراه می‌شوند معمولا برای امتحان کردن طعم‌های جدید کمی دلهره دارند اما به شما توصیه می‌کنیم طعم غذاهای این کشور را بچشید.

تجربه طعم غذاهای تایلندی

اگر دنبال یک میان وعده تازه و خوشمزه هستید بهتر است سراغ کانوم بوآنگ (Kanom Bueang) را بگیرید. اسنکی که با مواد مغذی مثل نارگیل، پیازچه و زرده تخم مرغ پر شده است. در تور تایلند می‌توانید غذاهای دریایی لذیذی بیابید. تایلندی‌ها عاشق طعم‌های شیرین هستند؛ کلوچه موز یا روتی گلویی(Roti Gluay) که از ترکیب موز، شیر و شکر تهیه می‌شود یکی از دسرهای خوشمزه آنهاست. در بانکوک حتما باید نودل ملی را که پد تای(Pad Thai) نامیده می‌شود امتحان کنید؛ ترکیبی از رشته فرنگی، تخم مرغ، بادام زمینی، سیر و میگو که بسیار لذیذ می‌باشد.

غذای تایلندی یک ترکیب شگفت آوری از سبزیجات تازه و خوشمزه است که حتما باید آن‌ها را در تور تایلند امتحان نمایید. البته بهتر است قبل از سفارش در مورد محتویات غذاها دقت کنید تا گوشت غیر حلال در غذای شما نباشد.

اولین چیزی که در تایلند برای توریست‌ها جلب توجه می‌کند چرخ دستی‌های مواد غذایی در خیابان است. بهترین مکان برای خوردن یک غذای خیابانی محله‌ پراتونام(Pratunam) و میدان‌های سیام(Siam) و سیلوم(Silom) هستند. شاید هر نوع سیب زمینی را امتحان کرده باشید اما کانوم کای نوک (Kanom Kai Nok) یا توپ سیب زمینی چیز دیگری است که حتما باید در بانکوک آن را در تور تایلند امتحان نمایید.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 316

به "تجربه طعم غذاهای تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه طعم غذاهای تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید