(تصاویر) جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس

به گزارش تور تایلند، شرکت چند ملیتی ایسوس Asus، پس از ماه ها انتشار شایعات مختلف درباره جدیدترین گوشی پرچمدار گیمینگ این شرکت، انتها روز سه شنبه 25 مه (4 خرداد ماه) گوشی ROG Phone 5 را روانه بازار آمریکا کرد. این گوشی گیمینگ که با برچسب قیمت حدود 1000 دلار در بازار آمریکا عرضه شده است دارای مشخصات قابل توجهی همچون بهره گیری از چیپست اسنپدراگون 888 پلاس، صفحه نمایش 144 هرتز، بلندگو های جلویی و باتری عظیم 6000 میلی آمپری، است که آن را تبدیل به یک گوشی قدرتمند کرده است.

(تصاویر) جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری theverge، گوشی گیمینگ ROG Phone 5 قرار است در سه مدل پایه، Ultimate و Pro طراحی و عرضه شود، اما شرکت ایسوس اعلام کرده که نسخه های Ultimate و Pro این گوشی تا اواخر سال میلادی جاری، در دسترس نخواهند بود. ما اطلاعات زیادی در مورد این دو نسخه اخیر نداریم، اما در ماه مارس گذشته، گزارش هایی وجود داشت که نشان می داد نسخه Ultimate دارای قابلیت های بسیار بالاتری بود که حتی برخی کارشناسان را نسبت به وجود آن ها، به تردید انداخته بود. برخی از گزارش ها نیز تأیید می کند که نسخه Ultimate این گوشی گیمینگ از 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و صفحه نمایش آن نیز OLED خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، نسخه پایه گوشی گیمینگ ROG Phone 5 که اخیراً در بازار آمریکا عرضه شده است، از 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و در پشت آن نشان RGB دیده می شود که حکایت از نبود صفحه نمایش OLED است. نکته دیگری که نسخه معمولی این گوشی فاقد آن است، دکمه های اضافی حساس به لمس است که جایگزینی برای کنترل های صفحه لمسی فراهم می کند، اگرچه ROG Phone 5 هنوز از دو حسگر اولتراسونیک بهره می برد.

برای کسانی که دکمه های بیشتری می خواهند، همیشه بسته گیم پد یا لوازم جانبی AeroActive Cooler 5 وجود دارد که دارای دو دکمه است. این موارد البته هزینه بیشتری دارند؛ برای مثال بسته گیم پد 40 دلار بیشتر و خنک کننده 70 دلار اضافی برای خرید این گوشی، هزینه ایجاد می کند، اما این هزینه هنوز هم احتمالاً کمتر از قیمت نسخه Ultimate خواهد بود. به هرحال، نسخه پایه گوشی گیمینگ ROG Phone 5 به اندازه کافی گوشی قدرتمندی به نظر می رسد که یک علاقمند بخواهد برای آن حدود 1000 دلار خرج کند، اما در مورد دو نسخه دیگر این گوشی، فعلاً همه چیز در حد معما باقی می ماند. اینکه این دو گوشی چه قابلیت هایی دارند و چه هزینه ای برای دریافت آن ها باید صرف کرد، سوالاتی است که برای دریافت پاسخ آن ها، تا اواخر سال میلادی جاری باید صبر کرد.

تصاویر گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1709

به "(تصاویر) جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید