تصاویر چادرخوابی گسترده گردشگران تابستانی در اردبیل ، چادرخوابی گردشگران در ایران ؛ مشکل فرهنگی یا زیرساختی؟

به گزارش تور تایلند، این روزها استان اردبیل مملو از مسافر و گردشگر است اما بیشتر این مسافران برای گذران روزهای سفر خود از چادر استفاده می نمایند.

تصاویر چادرخوابی گسترده گردشگران تابستانی در اردبیل ، چادرخوابی گردشگران در ایران ؛ مشکل فرهنگی یا زیرساختی؟

خبرنگاران: در تعطیلات آخرین روزهای تابستان شهرهای مختلف کشور شاهد گردشگرانی است که با وجود نصب علائم چادر نزدن در پارک و معابر عمومی باز هم به پارک خوابی روی می آورند.

چادرخوابی و اسکان در کنار پارک ها و خیابان ها حاکی از وضعیت نامناسب زیرساخت ها و مسائل مالی مردمی است که قصد دارند تعطیلات تابستان را با یک سفر داخلی به سرانجام برسانند.

هتل های کشور با توجه به خدمات و هزینه هایشان، قیمت های بالایی را برای اسکان مسافران درنظر می گیرند. بنابراین اگر اعضای یک خانواده چهار نفری بخواهند در هتل اسکان یابند باید درآمد ماهیانه خود را برای دو سه اقامت هزینه کند.

متاسفانه گردشگری هنوز به عنوان یکی از مصادیق خدمات شهری جدی گرفته نمی گردد و برنامه ای برای ساماندهی آن وجود ندارد و ادارات کل میراث فرهنگی استان ها نیز نتوانسته اند این وضعیت را بهبود بخشند.

تصاویر زیر کف خوابی و پارک خوابی گسترده گردشگران در اردبیل را نشان می دهد.

منبع: چمدان
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 784

به "تصاویر چادرخوابی گسترده گردشگران تابستانی در اردبیل ، چادرخوابی گردشگران در ایران ؛ مشکل فرهنگی یا زیرساختی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر چادرخوابی گسترده گردشگران تابستانی در اردبیل ، چادرخوابی گردشگران در ایران ؛ مشکل فرهنگی یا زیرساختی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید