تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان

به گزارش تور تایلند، سخنگوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان اصفهان از تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری این استان به دلیل تبدیل شرایط بیشتر مناطق استان از نارنجی به قرمز از منظر شیوع بیماری کرونا اطلاع داد.

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حجت الله غلامی امروز 22 فروردین ماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به بارزسی های اجرا شده از مراکز اقامتی و سیاحتی استان اصفهان در ایام نوروز، معین شد که در این مراکز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، خدمات مناسبی به گردشگران نوروزی ارائه شده است.

او اضافه نمود: با توجه به این که بیشتر شهرستان های استان از ابتدای هفته دوم فروردین ماه سال جاری تا کنون به تدریج از زرد به نارنجی و قرمز تبدیل شده اند، لذا تمامی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان تا بهبود شرایط، تعطیل بوده و دوستداران میراث فرهنگی و گردشگران می توانند پس از عبور از موج جدید شیوع بیماری کرونا از این آثار بازدید نمایند.

سخنگوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان ادامه داد: در استان اصفهان بیش از 500 مجموعه تاریخی و گردشگری در ایام مختلف سال به گردشگران خدمات رسانی می نمایند.

بیشتر بخوانید:

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1624

به "تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید