فراوری سوبارو BRZ متوقف شد؛ سرنوشتی محتمل برای تویوتا GT86

به گزارش تور تایلند، فراوری سوبارو BRZ که دوقلو همسان تویوتا GT86 است، در ژاپن متوقف شد. البته لازم نیست در این مورد نگران باشیم، چرا که به زودی نسل جدیدی از هر دو خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

فراوری سوبارو BRZ متوقف شد؛ سرنوشتی محتمل برای تویوتا GT86

در حال حاضر دیگر مشتریان سوبارو قادر نیستند تا BRZ را به وسیله شرکت خریداری نمایند و تنها قادر هستند تا به نسخه های موجود در نمایندگی ها دسترسی داشته باشند.

سوبارو از مدتی پیش نسبت به بازنشسته کردن این مدل اقدام کرد و اکنون فراوری آن در سرزمین اصلی یعنی ژاپن به خاتمه رسید. برای مثال آخرین نسخه های سوبارو BRZ در ماه مارس 2020 در آلمان به فروش رسیدند.

نکته جالب این است که سوبارو BRZ و تویوتا GT86 هر دو در یک کارخانه در ژاپن فراوری می شوند. بنابراین رسانه های خودرویی کنجکاو هستند که بدانند آیا فراوری تویوتا GT86 نیز متوقف خواهد شد یا خیر.

بازنشستگی به علت تغییر نسل تویوتا GT86

در سپتامبر سال 2019 رؤسای شرکت های تویوتا و سوبارو تأیید کردند که نسل بعدی از سوبارو BRZ و تویوتا GT86 در راه است. هنوز هیچ گونه جزئیاتی از نسل آینده این خودروها منتشر نشده و تنها اطلاعات در دسترس، تعدادی عکس رندر شده هستند.

حدس و گمان ها حاکی از آن هستند که این خودرو براساس پلتفرم TGNA تویوتا ساخته خواهند شد و برای قوای فنی آن ها نیز از پیشرانه 2.4 لیتری بوکسور Subbi استفاده شده است. این پیشرانه حداکثر 255 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.

بنا بر گفته های مهندسی طراحی تویوتا، تتسویا تادا، نسل آینده سوبارو BRZ و تویوتا GT86 عملکرد فوق العاده ای خواهند داشت و رانندگی با آن ها حتی از تویوتا سوپرا نیز مفرح تر خواهد بود.

انتظار می رود نسخه های جدید سوبارو BRZ و تویوتا GT86 در سال 2021 به طور رسمی معرفی شوند و در سال 2022 میلادی قابل سفارش توسط خریداران باشند. تا آن موقع حدس و گمان های مختلفی در مورد قوای فنی این خودروها در رسانه ها منتشر خواهد شد.

منبع: MOTOR1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1197

به "فراوری سوبارو BRZ متوقف شد؛ سرنوشتی محتمل برای تویوتا GT86" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری سوبارو BRZ متوقف شد؛ سرنوشتی محتمل برای تویوتا GT86"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید