توپخانه ای که تا 1600 کیلومتری شلیک می نماید

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این توپخانه هنوز در مرحله آزمایشی است، ولی تصاویری که از آن منتشر شده نشان می دهد ارتش آمریکا به طور جدی در حال کوشش برای ساخت محصول مذکور است.

توپخانه ای که تا 1600 کیلومتری شلیک می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

تصویری که از این توپخانه منتشر شده، یک خودروی نظامی مرتفع و 6 چرخ را نشان می دهد که به عنوان یدک کش در حال حمل توپخانه یادشده است و البته لوله خود این توپخانه هم بسیار دراز است.

دو کشور آمریکا و انگلیس برای فراوری این توپخانه با یکدیگر همکاری نموده اند. برای مدیریت هر یک از این توپخانه ها به 8 نفر احتیاج است و البته می توان از باتری هم برای تأمین انرژی این سلاح استفاده کرد. حمل و نقل توپخانه دوربرد مذکور به وسیله هوا و دریا نیز ممکن است.

ارتش آمریکا با استفاده از این توپخانه به راحتی می تواند در همسایگی کشورهای هدف مستقر شده و آنها را تهدید کند. انتظار می رود استفاده عملیاتی از توپخانه یادشده از سال 2023 شروع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 210

به "توپخانه ای که تا 1600 کیلومتری شلیک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپخانه ای که تا 1600 کیلومتری شلیک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید