جاذبه های تفریحی چیانگ مای

به گزارش تور تایلند، اگر برای تفریح به شهر چیانگ مای سفر کرده‌اید باید بدانید که یک انتخاب درست را انجام داده‌اید. در شهر چیانگ مای جاذبه‌های تفریحی بسیار زیادی وجود دارد که در این مقاله به معرفی تعدادی از آن‌ها پرداخته‌ایم.

جاذبه های تفریحی چیانگ مای

در چیانگ مای خانتوک میل نمایید

خانتوک (khantoke) یک غذای ناحیه شمال کشور تایلند می‌باشد. در این نوع از میل کردن غذا بازدیدکنندگان می‌توانند در یک میز گرد شام بخورند.

قایق‌سواری در چیانگ مای

یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید در چیانگ مای در آن شرکت کنید، قایق سواری در تند آب‌های رودخانه‌ مائتنگ چیانگ است. در این‌ مکان می‌توانید سطوح مختلفی برای سرعت را داشته باشید. در فصل‌های بارانی چیانگ مای یعنی ماه‌‌های اوت تا اکتبر این قایق‌سواری هیجان‌آورتر خواهد بود.

بالا رفتن از آبشار‌های چسبناک بواتانگ چیانگ مای

آبشارهای این پارک به علت وجو ننوع خاصی از سنگ‌های آهکی چسبناک هستند و از آن‌ها به راحتی می‌توان بالا رفت. سنگ‌های این آبشار نیز بسیار جالب هستند و شکلی مانند ابر‌های پف کرده دارند. این تفریح نه‌ تنها گردشی تمیز می‌باشد، بلکه باعث می‌شود بیشتر از تور چیانگ مای خود لذت ببرید.

خرید از بازار واروروت (Warorot market) چیانگ مای

خرید یکی از بهترین جاذبه‌های شهر چیانگ مای به شمار می‌رود. گشت زنی برای خرید در بازار واروروت برای شما بسیار جالب خواهد بود. در طول روز از این بازار دیدن نمایید. این بازار در کنار رودخانه قرار گرفته و هر‌روز از ساعت 6:00 تا 18:00 باز است.

بازدید از باغ وحش چیانگ مای

در این باغ وحش انواع حیوانات و دو نمایشگاه جانوران و گیاهان آبزی به شمار می‌رود. آکواریوم مارین بزرگترین آکواریوم در آسیا می‌باشد. همچنین در این باغ‌وحش گونه‌ای نادر از خرس پاندای غول‌پیکر را برای بازدید دارد. 

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 231

به "جاذبه های تفریحی چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های تفریحی چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید