جدیدترین رندرهای اپل واچ پرو در آستانه مراسم اپل منتشر شدند

به گزارش تور تایلند، اپل امشب با برگزاری رویدادی از محصولات جدیدش رونمایی می نماید و انتظار می رود که اپل واچ پرو نیز در کنار اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE به کاربران معرفی گردد. تا به امروز تصاویر و رندرهای مختلفی از اپل واچ پرو در رسانه های خبری منتشر شده و در هفته جاری نیز تصاویر کیس های اپل واچ پرو و سری 8 تفاوت مقدار آن ها را به خوبی نشان داده اند. به همین دلیل اکنون Ian Zelbo، طراح گرافیک به همراه همکارانش رندرهای شگفت انگیزی از اپل واچ پرو را با چند واچ فیس بازطراحی شده در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته که آنالیز آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

جدیدترین رندرهای اپل واچ پرو در آستانه مراسم اپل منتشر شدند

باید اشاره کنیم که Ian Zelbo و همکارانش این تصاویر را بر اساس رندرهای مبتنی بر CAD اپل واچ پرو طراحی نموده اند، که اوایل هفته جاری به وسیله مارک گورمن، روزنامه نگار مطرح خبرگزاری بلومبرگ به اشتراک گذاشته شده است. آن طور که این تصاویر نشان می دهند، اپل واچ پرو مجهز به بدنه ای با مقدار بیش از 47 میلی متر و نمایشگری کمتر از 2 اینچ خواهد بود. لبه های این نمایشگر طراحی مسطحی دارند و شیشه محافظ آن در برابر ضربه از خود مقاومت بیشتری نشان خواهد داد. احتمال می رود که جنس بدنه این ساعت هوشمند از تیتانیوم باشد. بعلاوه انتظار داریم که اپل از یک باتری با ظرفیت بیشتر در این ساعت هوشمند بهره ببرد.

در یک طرف بدنه این ساعت هوشمند نو، دو دهانه یکی کشیده و دیگری به حالت بیضی شکل دیده می گردد. طبیعتاً یکی از آن ها برای بلندگو است که در سمت مدل های فعلی واقع شده است. در طرف مقابل هم، دکمه چرخان با دکمه کناری و میکروفون تعبیه شده است. نکته جالبی که در خصوص دکمه چرخان این ساعت وجود دارد، مقدار آن است و به نظر می رسد که نسبت به نسل های قبلی اپل واچ کمی بزرگتر شده و بعلاوه به وسیله دکمه کناری از آن محافظت می گردد.

یکی از کاربران توییتر خاطرنشان نموده که این طراحی نو می تواند اشاره ای به ساعت Nautilus داشته باشد که ساعت مورد علاقه جانی آیو، رئیس سابق طراحی اپل است. مارک گورمن از بلومبرگ در نوترین نسخه از خبرنامه هفتگی Power On خود گفته که جدا از تراشه S8، سنسور دمای بدن و ویژگی های سلامت زنان، این ساعت گران قیمت و جان سخت برای ورزشکاران ورزش های پرتحرک مانند دوچرخه سواران کوهستانی، کوهنوردان و … طراحی شده است.

آن طور که به نظر می رسد سیستم عامل WatchOS 9 روی این ساعت هوشمند اجرا خواهد شد. این سیستم عامل با یک اپلیکیشن بهینه سازی شده Workout، به طور کلی داده های بیشتری را به کاربران ارائه می دهد و در عین حال ظاهری تازه به واچ فیس های قدیمی خواهد داد که هنوز برای استفاده در نمایشگرهای بزرگ تر به روزرسانی نشده اند. مارک گورمن بر این باور است که نمایشگر اپل واچ پرو حدود 7 درصد بزرگ تر از مدل های معمولی خواهد بود که به اپل اجازه می دهد باتری بزرگ تری را در داخل آن تعبیه کند. علاوه بر این ، گفته می گردد که این ساعت هوشمند می تواند با یک بار شارژ، شارژدهی چند روزه را به کاربران ارائه دهد و این قابلیت به لطف حالت low-power mode در دسترس قرار خواهد گرفت.

اپل واچ پرو به علت مقدار و ماهیت جان سخت بودنش ممکن است برای کاربران عادی جذابیت خاصی نداشته باشد. نمایشگر 1.9 اینچی این محصول با وضوح 410 در 502 پیکسل به نرم افزار اجازه می دهد تا محتوای بیشتری را در حین تمرین به کاربران ارائه دهند. در خصوص قیمت این ساعت هوشمند، گورمن معتقد است اپل به علت نمایشگر بزرگ تر، سنسورهای نو و متریال با کیفیت تر، می تواند این محصول را با قیمت پایه 900 یا 999 دلار در اختیار کاربران قرار دهد.

باید صبر کرد و دید که این ساعت هوشمند اپل چه قابلیت های دیگری را به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید مراسم اپل را به طور زنده از وب سایت و دنبال کنید.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2164

به "جدیدترین رندرهای اپل واچ پرو در آستانه مراسم اپل منتشر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین رندرهای اپل واچ پرو در آستانه مراسم اپل منتشر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید