حسن یزدانی رویا های کشتی گیر روس را بر باد داد!

به گزارش تور تایلند، آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک از روسیه درباره عدم کسب نتیجه مطلوب در مسابقات قهرمانی روسیه، مطرح نمود: نمی خواهم اینطور به نظر برسد که بهانه می آورم، اما در مسابقات قهرمانی روسیه نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و آنطور که باید کشتی بگیرم. بله امروز در برترین فرم نیستم، اما هیچ چیز مهمتر از این است که در مسابقات Pro Wrestling League برنده شدم.

حسن یزدانی رویا های کشتی گیر روس را بر باد داد!

آزادکار 86 کیلوگرم روسی، اضافه نمود: سعی می کنم روز به روز بهتر شوم. وقتی حریفانم هم پیشرفت نمایند خوب است و این موضوع به من یاری می نماید.

وی در پاسخ به این سوال که نزدیک ترین برنامه و مسابقه شما چیست؟ گفت: منتظر تورنمنت بعدی هستیم و بیکار نخواهم ماند. امروز نفر اول تیم ملی نیستم، زمین خوردم، اما باز هم می خواهم به قدرت برگردم. من واقعاً می خواهم انتقام بگیرم، بنابراین شما باید در هر لحظه آماده باشید و خود را در شرایط رقابت نگه دارید.

نایفونوف در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه دوست دارید حریف شما در یک رقابت جدی و بین المللی چه کسی باشد، اظهارداشت: دیوید تیلور قهرمان المپیک توکیو شد، اما من دوست دارم با حسن یزدانی کشتی بگیرم. این کشتی گیر 3 بار مرا شکست داده است؛ 2 بار در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی و یک بار نیمه نهایی المپیک. او رویا های مرا گرفت، اما فکر می کنم ما دوباره با هم کشتی می گیریم و من انتقام می گیرم.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2307

به "حسن یزدانی رویا های کشتی گیر روس را بر باد داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی رویا های کشتی گیر روس را بر باد داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید