خبرنگاران بیمه سلامت دانشجویان پیغام نور افزایش می یابد

به گزارش تور تایلند، تهران-خبرنگاران- معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیغام نور گفت: بیمه دانشجویی به عنوان یک بازو برای سلامت دانشجویان در سال تحصیلی جدید افزایش می یابد.

خبرنگاران بیمه سلامت دانشجویان پیغام نور افزایش می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش روز یکشنبه گروه دانشگاه و آموزش خبرنگاران از پیغام نور، محمد هادی امین ناجی افزد: یکی از تسهیلات مهم برای دانشجویان دانشگاه پیغام نور در 2 سال اخیر افزایش سبد غذایی و غذای گرم و همچنین بیمه بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیغام نور درباره افزایش غذای گرم در مراکز و واحدهای دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دولت درصدد است که عدالت را در بین همه دانشگاه های تسری دهد، لذا در دو سال اخیر سبد معیشتی و غذای گرم دانشجویان دانشگاه پیغام نور افزایش یافته است.

وی همچنین درباره تسهیلات بیمه های دانشجویی و افزایش این نوع بیمه ها برای دانشجویان اضافه کرد: بیمه های دانشجویی به عنوان یک بازو برای سلامت دانشجویی و حمایت از آسیب های ناشی از حوادث غیرمترقبه که برای دانشجویان اتفاق می افتد می تواند کمک گر مهمی باشد که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید این تسهیلات نیز افزایش خواهد یافت.

تخفیف 20 درصدی کتاب های انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در طرح عید تا عید

به گزارش دانشگاه علامه طباطبایی، مرکز چاپ و انتشارات این دانشگاه با توجه به فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر، کتاب های منتشر شده خود را با تخفیف 20درصدی ارایه می نماید.

مدیریت انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی بر اساس دستور العمل اجرایی هیات رییسه دانشگاه و موافقت معاون پژوهشی، کلیه آثار منتشره خود از 12 لغایت 18 مرداد ماه جاری با تخفیف 20 درصدی به اعضای هیات علمی و دانشجویان عرضه می نماید.

علاقمندان به منظور بهره مندی از این تسهیل می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین به آدرس book.atu.ac.ir نسبت به خرید خود اقدام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1183

به "خبرنگاران بیمه سلامت دانشجویان پیغام نور افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمه سلامت دانشجویان پیغام نور افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید