خبرنگاران شهرستان بوشهر نارنجی شد

به گزارش تور تایلند، بوشهر- خبرنگاران- دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان بوشهر از رنگ زرد کرونایی به نارنجی تغییر رنگ داد.

خبرنگاران شهرستان بوشهر نارنجی شد

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید کشمیری شامگاه شنبه به رسانه ها گفت: براین اساس شهرستان های بوشهر، گناوه، دیلم و کنگان در شرایط نارنجی و شهرستان های دشتی، تنگستان، دشتستان، دیر، جم و عسلویه در شرایط زرد قرار دارند.

وی اعلام کرد: این تغییر رنگ، زنگ خطر خیز چهارم شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر را به صدا درآورده است.

کشمیری افزود: در زمان حاضر 103 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که از این شمار هشت نفر در بخش مراقبت های ویژه و چهار نفر نیز با یاری دستگاه تنفس می نمایند.

وی با اشاره به مرگ زنی 48 ساله بدون بیماری زمینه ای و مردی 74 ساله دارای بیماری زمینه ای بر اثر کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 906 نفر در این استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند که از این تعداد 885 نفر مثبت قطعی و 21 نفر نیز مشکوک بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه نمود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تا به امروز 21 هزار و 669 نفربوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1600

به "خبرنگاران شهرستان بوشهر نارنجی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرستان بوشهر نارنجی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید