خبرنگاران مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی گشت

به گزارش تور تایلند، شهرکرد- خبرنگاران- حسینعلی مقصودی شورابی روز دوشنبه در آیینی با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی این استان معرفی شد.

خبرنگاران مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی گشت

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در این آیین به برنامه های خود در راستای توسعه راه های استان اشاره کرد و گفت: در حدود 15 سال پیش سند چشم انداز توسعه راه های استان را تدوین شد، که اکنون با گذشت این سالها بسیاری از برنامه های این سند اجرایی شده است.

حسینعلی مقصودی افزود:این سند جوابگوی شرایط امروز استان نیست و نخستین کاری که باید انجام شود، بازنگری در این سند و ترسیم افق کوتاه، میان و بلندمدت برای توسعه و بهبود شرایط راه های استان است.

وی، بهبود شرایط نامناسب جاده های روستایی استان را از دیگر اولویت های استان اظهار داشت و گفت:هم اینک در برخی از روستاهای بالای 50 خانوار استان جاده روستایی مناسبی وجود ندارد که این شایسته مردم مناطق روستایی استان نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری شرح داد: به همین دلیل می طلبد، بهبود راه های روستایی را جدی تر گرفت و در طرحی که به تازگی متولی راه های روستایی را مشخص کرده است بازنگری شود.

مقصودی، تسریع در اجرای راه آهن شهرکرد به اصفهان را از دیگر برنامه های مهم این اداره کل برشمرد و گفت: این طرح هم اینک در سه قطعه در حال اجرا است و چنانچه در خصوص برگزاری مناقصه برای اجرای ایستگاه های این خط آهن در سالجاری نیز تسریع شود می توان عملیات اجرایی این طرح را با سرعت بیشتری انجام داد.

وی با انتقاد نسبت به نبود سند بالادستی حوزه گردشگری در استان، افزود: عنوان می شود که گردشگری یکی از ظرفیت های استان به شمار می رود اما برنامه خاصی برای استفاده از این ظرفیت وجود ندارد و به سبب همین خلا برای بخش راه و شهرسازی نیز رسالتی در این حوزه تعریف نشده است تا بتوان آن را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگاران، اداره کل راه و شهرسازی 178 طرح در حوزه های مختلف در دست اجرا دارد که از این تعداد 5 طرح در ردیف طرح های اقتصاد مقاومتی واقع شده است.

راه آهن شهرکرد- مبارکه، جاده اردل- دوپلان، جاده تیران- سامان، کمربندی شمالی بروجن و جاده بازفت از جمله طرح های اقتصاد مقاومتی استان به شمار می رود.

در این نشست از خدمات داریوش حسینی مدیرکل سابق و حسین ده محسنی سرپرست این اداره کل نیز قدردانی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1033

به "خبرنگاران مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید