خرید 630 واگن برای مترو جدی شده است

به گزارش تور تایلند، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتفاقات خوبی برای خرید واگن های مترو مطرح و خرید 630 واگن جدی شده است.

خرید 630 واگن برای مترو جدی شده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد علیخانی در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درخصوص این که آخرین بار چه زمانی از مترو استفاده کردید، گفت: آخرین بار سه ماه قبل بود که هنوز بنزین گران نشده بود. بعد از آن نتوانستم از مترو استفاده کنم، اما همیشه بحث افزایش تعداد واگن ها را پیگیری کرده ام.

وی اضافه کرد: اتفاقات خوبی برای خرید واگن های مترو مطرح است و خرید 630 واگن جدی شده است.

علیخانی با اشاره به خرید اتوبوس نیز گفت: در اتوبوسرانی نیز اتفاقات خوبی افتاد و در جلسه آقای هاشمی با آقای جهانگیری تصمیمات خوبی گرفته شده است و علاوه بر نوسازی ناوگان قرار شد از محل صندوق ذخیره ارزی اعتبار خرید 3هزار اتوبوس در یک مدت زمانی پرداخت شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر شرح داد: برنامه ای برای خرید اتوبوس وجود نداشت و معاونت حمل و نقل نیز بیشتر دنبال نوسازی بود که با اعتراض آقای هاشمی روبرو شد.

وی اضافه کرد: با اطلاعات ایشان از وجود اعتبارات آقای هاشمی بحث خرید اتوبوس را مطرح نمود و در این جلسه رئیس بانک مرکزی، وزرای دولت و آقای زنگنه حضور داشته و به توافقی برای خرید اتوبوس رسیدند.

وی درباره زمان ورود این اتوبوس ها به ناوگان گفت: خرید سه هزار اتوبوس در یک مقطع کوتاه امکان پذیر نیست، چرا که امکان تولید نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 103

به "خرید 630 واگن برای مترو جدی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 630 واگن برای مترو جدی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید