خیز سپاهان برای خرید مهاجم سرشناس استقلال

به گزارش تور تایلند، سرمربی استقلال میخواهد با انتها نیم فصل، چند بازیکن تیمش را در فهرست خروج قرار دهد، بازیکنانی که در چند دسته قرار می گیرند؛ نخست ترافیک در بعضی از پست ها، دوم عدم رضایت از عملکرد و سوم درخواست خود بازیکنان باعث شده که ساپینتو چند بازیکن تیمش را در فهرست خروج استقلال قرار دهد.

خیز سپاهان برای خرید مهاجم سرشناس استقلال

محمدحسین زواری و امید حامدی فر، دو بازیکن فصل گذشته صنعت نفت آبادان هستند که جزو خرید های استقلال محسوب می شدند، اما هرگز از آن ها استفاده نشده است؛ دو بازیکنی که ساپینتو به آن ها گفته می توانند آینده خوبی داشته باشند، اما در حال حاضر نیازی به آن ها ندارد. زواری مصدوم است و نتوانسته برای آبی پوشان به میدان برود. سجاد شهباززاده سومین بازیکنی است که از نیمکت نشینی ناراضی است و میخواهد دوباره به سپاهان بازگردد.

از بین آرمان رمضانی و ارسلان مطهری قرار بود مطهری در فهرست خروج باشد، اما مصدومیت رمضانی شاید باعث ماندن مطهری در جمع آبی پوشان گردد. البته همه این ها معادلات امروز باشگاه استقلال است و هیچ بعید نیست تا انتها نیم فصل تغییرات تازه ای در استراتژی سرمربی استقلال حاصل گردد و فهرست او تحولاتی داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2182

به "خیز سپاهان برای خرید مهاجم سرشناس استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز سپاهان برای خرید مهاجم سرشناس استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید