دروغ استارتاپ های اروپایی برای استفاده از هوش مصنوعی لو رفت

به گزارش تور تایلند، براساس یک گزارش جدید که توسط موسسه تحقیقاتی MMC انجام شده، حدود نیمی از استارتاپ های اروپایی درباره استفاده از فناوری هوش مصنوعی دروغ می گویند.

دروغ استارتاپ های اروپایی برای استفاده از هوش مصنوعی لو رفت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از interestingengineering، براساس یک گزارش جدید که توسط موسسه تحقیقاتی MMC اجرا شده، حدود نیمی از استارتاپ های اروپایی درباره استفاده از فناوری هوش مصنوعی دروغ می گویند.

این آنالیز تأکید می نماید، تنها حدود 60 درصد از شرکت هایی که مدعی استفاده از هوش مصنوعی هستند از این فناوری استفاده می نمایند.

سرپرست تحقیقاتی MMC به فوربس گفت: ما به تک تک شرکت ها و مواد و محصولات و وب سایت و اسناد آنها نگاه کردیم و در 40 درصد موارد ما هیچ شواهدی از هوش مصنوعی پیدا نکردیم.

براساس داده های موجود، از 2 هزار و 830 استارتاپ هایی که مدعی استفاده از هوش مصنوعی بودند تنها 1580 استارتاپ از هوش مصنوعی استفاده می نمایند.

آمارها حاکی از آن است که تعداد کسب و کارهای مرتبط با هوش مصنوعی از نسبت 1 به 50 در حدود شش سال پیش به 1 به 12 افزایش یافته است.

دیوید کلنار، سرپرست تحقیقاتی MMC به فوربس گفت: ما به تمام شرکت ها، مواد، محصول، وب سایت و اسناد آنها نگاه کردیم و در 40 درصد موارد هیچ مدرکی از هوش مصنوعی پیدا نکردیم.

این گزارش پس از چند ماه تحقیق و آنالیز جامع در تمام صنایع نوشته شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 526

به "دروغ استارتاپ های اروپایی برای استفاده از هوش مصنوعی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروغ استارتاپ های اروپایی برای استفاده از هوش مصنوعی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید