دلیل طولانی شدن مذاکرات در دوحه ، استراماچونی هافبک محبوب را نمی خواهد

به گزارش تور تایلند، استقلالی ها هنوز دستمزد معوق بازیکنان داخلی و خارجی خود را پرداخت ننموده اند. او برای حضور پر قدرت در جابجایی روی بازیکنانی بهتر از پاتوسی حساب باز نموده است.

دلیل طولانی شدن مذاکرات در دوحه ، استراماچونی هافبک محبوب را نمی خواهد

به گزارش خبرنگاران، تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال یکشنبه به دوحه رفت تا در مذاکرات رو در رو با وکیل و مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی تکلیف قطع یا ادامه همکاری با مربی ایتالیایی خودش را روشن کند. بعد از گذشت 3 روز از آغاز مذاکرات نه تنها نتیجه این مذاکره معین نشده که خبر یا گزارشی رسمی هم از فرایند گفتگوها منتشر نشده است. در این خصوص شنیده می گردد استراماچونی درحال سبک و سنگین کردن شرایط است تا تصمیم نهایی خودش را بگیرد و جواب آخر را به استقلالی ها بدهد.

باشگاه استقلال با مواردی چون پرداخت هزینه چند هزار دلاری وکیل استراماچونی در ماجرای فسخ قرارداد که ابتدا با آن مخالف بود هم موافقت نموده است، اما خبر می رسد یکی از خواسته های اصلی مرد ایتالیایی که روی آن تاکید دارد پرداخت پول بازیکنان است. باشگاه برخلاف وعده هایی که داده بود هنوز پیروز به انجام این کار نشده است. شنیده می گردد تا زمانی که باشگاه نتواند این شرط را برقرار کند، با وجود موافقت با دیگر خواسته های اقتصادی استراماچونی، این مربی حاضر به بازگشت نیست. استقلالی قرار بعد از چند روز بد قولی وعده دیروز را داده بودن که بازهم پولی به حساب بازیکنان نرفت تا ماجرای استراماچونی همچنان ادامه داشته باشد.

به نظر می رسد تا زمانی که باشگاه برای آغاز اعتماد سازی پول بازیکنان را پرداخت نکند توافقث و بازگشتی در کار نخواهد بود. البته تا حدودی حق با استراماچونی است. اگر باشگاه نتواند حدود 8 میلیارد تومان به بازیکنان داخلی و حدود 100 هزار دلار باقی مانده به میلیچ و دیاباته را بپردازد چطور از پس پرداخت دستمزد ماهیانه استراماچونی و دستیارانش که وعده پرداخت یک ماه جلوتر آن را داده اند بر خواهد آمد!؟

همچنین لازم به ذکر است استراماچونی برای خرید های خوب در جابجایی زمستانی از باشگاه تضمین می خواهد تا تیمش را برای حضور پر قدرت در ادامه رقابت ها به وی ژه لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.آیاندا پاتوسی که نامش برای استقلال مطرح بود در لیست خرید فرهاد مجیدی قرار داشت و استراماچونی نظری روی هافبک نیمکت نشین بن یاس امارات ندارد. مرد ایتالیایی برای خرید یکی دو بازیکن خارجی با کیفیت برنامه ریزی نموده است و از باشگاه انتظار دارد در صورت تمایل به ادامه همکاری بودجه لازم برای خرید آنها را فراهم کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 164

به "دلیل طولانی شدن مذاکرات در دوحه ، استراماچونی هافبک محبوب را نمی خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل طولانی شدن مذاکرات در دوحه ، استراماچونی هافبک محبوب را نمی خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید