دوناروما با میلانی ها خداحافظی کرد

به گزارش تور تایلند، سنگربان تیم فوتبال میلان در آستانه جدایی از نایب قهرمان فصل اخیر رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا واقع شده است.

دوناروما با میلانی ها خداحافظی کرد

به گزارش خبرنگاران، همانطور که حدس زده می شد، با پیوستن یک دروازه بان جدید به میلان، سنگربان ایتالیایی این تیم جان لوئیجی دوناروما در آستانه خروج از سن سیرو نهاده شد.

مایک ماینیان دروازه بان لیل شب گذشته (دوشنبه) وارد میلان شد و امروز با انجام تست پزشکی اش به صورت رسمی با روسونری قرارداد خواهد بست. با توجه به اینکه وی با عملکردش که تأثیر زیادی در قهرمانی لیل در فصل اخیر لوشامپیونه داشت و همچنین هزینه ای که خریدش روی دست باشگاه میلان می گذارد، بعید به نظر می رسید که او صرفاً به عنوان یک ذخیره برای دوناروما جذب شده باشد.

اکنون نشریه توتواسپورت هم این موضوع را تأیید نموده و نوشته است که دوناروما بعد از پیروزی 2 بر صفر یکشنبه شب میلانی ها برابر آتالانتا با تمام هم تیمی هایش خداحافظی نموده است.

این نشریه نوشته است که مینو رایولا، مدیربرنامه های دوناروما از پیشنهادی که میلان به سنگربان شماره یک تیم ملی ایتالیا داده (8 میلیون یورو در هر فصل) راضی نبوده و 2 میلیون یورو بیشتر می خواست. توتواسپورت اما به این موضوع هم اشاره داشته که رایولا برای نگه داشتن دوناروما در میلان، از این باشگاه کمیسیونی بین 15 تا 20 میلیون یورو در خواست نموده که باشگاه آن را نپذیرفته است؛ از این رو با عدم توافق طرفین، قرارداد دوناروما که تا انتها ماه آینده اعتبار دارد تمدید نمی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1687

به "دوناروما با میلانی ها خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوناروما با میلانی ها خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید