بوفون: پاری سن ژرمن شکست دادن منچستریونایتد را آسان جلوه داد، دغدغه تمدید قرارداد ندارم

به گزارش تور تایلند، سنگربان ایتالیایی PSG می گوید تیمش در خانه شیاطین سرخ طوری بازی نموده که شکست دادن این تیم آسان به نظر رسیده است.

بوفون: پاری سن ژرمن شکست دادن منچستریونایتد را آسان جلوه داد، دغدغه تمدید قرارداد ندارم

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون در شب پیروزی 2 بر صفر PSG در اولدترافورد توانست دروازه اش را بسته نگه دارد تا نماینده فرانسه برای قطعی کردن صعودش به مرحله یک چهارم نهایی کار آسان تری داشته باشد.

پیروزی پاریسی ها در شرایطی رقم خورد که آنها دو مهره کلیدی شان نیمار و ادینسون کاوانی را هم در اختیار نداشتند و همین موضوع سبب شد که دستاوردشان باارزش تر جلوه کند.

بوفون در این باره به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما با ارائه یک بازی منظم در تمام 90 دقیقه، کاری کردیم که بردمان آسان به نظر برسد. داشتن اتحاد تیمی در این رقابت ها حیاتی است. ما بعضی اوقات ریسک کردیم اما خود حریف هم زمانی که تحت فشار بودیم به ما اجازه می داد نفس بکشیم و زیر فشار نفس بکشیم. در چنین بازی برابری، کسب چنین نتیجه ای بسیار باارزش است.

بوفون به چهارمین بازیکنی تبدیل شد که در سن 41 سالگی در لیگ قهرمانان اروپا باز نموده است. او در پاسخ به این سؤال که آیا حضور او در ترکیب PSG برای مصاف با من یونایتد می تواند نشانه ای از تمایل این باشگاه برای تمدید قرارداد یک ساله اش باشد، گفت: راستش را بخواهید موضوع قرارداد، چیزی نیست که ذهنم را مشغول نموده باشد. من فقط می خواهم از فوتبالم لذت ببرم. برای تیم و هم تیمی هایم بازیکن مفیدی باشم، حالا می خواهد در زمین بازی یا خارج از آن باشد. من حتی زمانی که 30 ساله بودم هم دغدغه قراردادم را نداشتم چه برسد به الان که 41 ساله ام.

اولدترافورد برای بوفون تداعی کننده خاطره تلخ شکستش با یوونتوس در ضربات فینال لیگ قهرمانان سال 2003 مقابل میلان است.

او در این باره هم گفت: خب این نتیجه به من (برای فراموش کردن آن خاطره) یاری می نماید. از نظر فنی، من در آن فینال هم کلین شیت کردم اما با توجه به اینکه ما در این بازی بازیکنان زیادی را نداشتیم و بقیه هم در اوج نبودند، بردن در چنین شرایطی فوق العاده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 539

به "بوفون: پاری سن ژرمن شکست دادن منچستریونایتد را آسان جلوه داد، دغدغه تمدید قرارداد ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: پاری سن ژرمن شکست دادن منچستریونایتد را آسان جلوه داد، دغدغه تمدید قرارداد ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید