دو کتاب تازه از کریستین بوبن در ایران منتشر شد

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران، کریستین بوبن برای دوستداران ادبیات در ایران نامی آشنا و برای بسیاری نامی محبوب است. او از عشق، تنهایی، مرگ، زندگی و انسان امروز می نویسد. او برخلاف بسیاری از نویسندگان همدوره و همفکرش، قلمی تلخ و عبوسانه ندارد و نثرش به شعر و تغزل پهلو می زند.

دو کتاب تازه از کریستین بوبن در ایران منتشر شد

برخی ها آثار بوبن را در رسته عامه پسندها جا می دهند و برخی معتقدند بوبن طوری می نویسد که اندیشه و معناهای عمیق فلسفی و عاطفی را به خوبی و با لطیف ترین شیوه بیان به مخاطبش عرضه می کند.

بوبن خود نوشتن را نوعی درمان می پندارد و بسیاری از مخاطبانش نیز برای تلطیف روان و بهبود حال خود به خوانش آثار او روی می آورند. روایت های او سهل خوان است و سعی می کند طوری سخن بگوید که همه سنین و اقشار با متن هایش ارتباطی بی واسطه و آسان برقرار کنند.

بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه که پیشتر کتاب زنده تر از زندگی او را منتشر کرده بود، اکنون دو کتاب جشنی بر بلندی ها و بانوی سپید را از این نویسنده و با ترجمه دل آرا قهرمان راهی بازار نشر کرده است.

جشنی بر بلندی ها در 88 صفحه و با قیمت 6500 تومان و بانوی سپید در 104 صفحه و با قیمت 7500 تومان در چاپ نخست از سوی نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1004

به "دو کتاب تازه از کریستین بوبن در ایران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو کتاب تازه از کریستین بوبن در ایران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید