دکوراسیون و طراحی داخلی کلاسیک مدرن ترکیبی اعجاب انگیز برای خانه های لوکس

به گزارش تور تایلند، طراحی داخلی کلاسیک مدرن جدیدترین سبک و مد در دکوراسیون داخلی است. تمامی بخش های منزل و محل کار ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک با رویکرد مینیمالیستی هستند. این دو سبک کاملا متضاد هستند و اگر تعجب نموده اید که چطور می توان ترکیب سبک کلاسیک و مدرن را در منزل پیاده سازی کرد، حق دارید. در سبک کلاسیک مدرن، ویژگی های سبک سنتی و کلاسیک با المان های مدرن پیاده سازی می شوند و سعی در متعادل سازی این دو سبک برای دکوراسیون داخلی دارد. نتیجه تلفیق سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون داخلی، رسیدن به ظاهری زیبا، پیچیده و لاکچری است. در ادامه جدیدترین و برترین ایده ها را مطرح نموده ایم تا به راحتی بتوانید این دو سبک را در منزل تجربه کنید.

دکوراسیون و طراحی داخلی کلاسیک مدرن ترکیبی اعجاب انگیز برای خانه های لوکس

ایده های تلفیق سبک کلاسیک و مدرن در دکوراسیون

دکوراسیون داخلی مدرن کلاسیک سبک پیچیده ای است ولی با ایده ها و راهکارهایی که به شما خواهیم داد به راحتی می توانید این سبک دکوراسیون داخلی را اجرا کنید.

دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن برای پذیرایی:

خاکستری، سفید و رنگ قهوه ای کلاسیک با رگه هایی از رنگ طلایی سبک دکوراسیون پذیرایی شما را به کلاسیک مدرن نزدیک خواهد نمود. دیوارهای پذیرایی در این حالت گیرایی و مجذوب کنندهیت بالاتری پیدا می نمایند. مبلمانی که برای پذیرایی استفاده می کنید، باید ساده، کاربردی و ساخته شده از چوب سنتی و مقاوم باشد. برای میز جلو مبلی هم رنگ قهوه ای را انتخاب کنید تا متناسب با رنگ خاکستری مبل باشد. پایه های میز جلو مبلی هم فلزی باشد تا مدرنیته آن بیشتر به چشم بیاید.

مبلمان مدرن کلاسیک:

علاوه بر ایده قبلی، مبلمان مدرن کلاسیک حالت های دیگری هم دارد. به عنوان مثال می توانید مبل چسترفیلد با ظاهری کلاسیک همراه با رویه چرم سبک مدرن داشته باشید. در این حالت از کاغذ دیواری کرم رنگ برای دیوار پشت مبلمان بهره ببرید. فرش بین مبلمان هم از نوع کلاسیک انتخاب کنید ولی میز جلو مبلی را از نوع شیشه ای گرد باشد تا حس مدرنیته فضا به تعادل برسد.

سبک و طراحی داخلی کلاسیک مدرن برای اتاق خواب:

سبک مدرن کلاسیک اتاق خواب بسیار مجذوب کننده است. اگر به درستی از سبک کلاسیک مدرن در اتاق خواب بهره ببرید با نگاه به آن نخواهید توانست چشم بردارید. اولین کار این است که دیوار پشت تخت خواب را با کاغذ دیواری یا هر نوع دیوارپوش به رنگ خاکستری - آبی تزیین کنید. در چنین حالتی فضایی ایده آل برای چسباندن قاب و تابلو هنری فراهم است که نشانه های سبک کلاسیک را دارد. برترین نوع تخت خواب هم به رنگ سفید کرم با هدبوردی به شکل راه راه است.

حالت بعدی برای طراحی داخلی مدرن و کلاسیک اتاق خواب که خیلی جلف به نظر نرسد، استفاده از تخت خواب هایی با هدبورد بسیار بلند با لمسه کاری لوزی شکل است. رنگ تخت خواب کرم رنگ باشد، دیوارها به رنگ سفید شیری و پاتختی ها از جنس چوب به عنوان نماد سبک کلاسیک انتخاب شوند. یک طرف تخت نیز گلدان بگذارید و پرده های اتاق خواب هم از عرض پنجره بلندتر باشند تا روی زمین بیافتند.

برترین رنگ خانه کلاسیک مدرن:

نوع رنگی که برای طراحی داخلی کلاسیک مدرن انتخاب می کنید بسیار مهم است. برای سبک کلاسیک مدرن در دکوراسیون داخلی باید از بین رنگ های خاکستری، نقره ای، سفید و مشکی که با رنگ های قهوه ای تیره و تناژهای آبی ست هستند انتخاب کنید.

نوع متریال در طراحی داخلی کلاسیک مدرن:

یکی دیگر از راه های استفاده از سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک مدرن، بکارگیری متریال های بسیار با کیفیت است. استفاده از متریال های طبیعی و بسیار با کیفیت نه تنها ظاهر فضای شما را خیلی شیک و لوکس می نمایند بلکه به خوبی سبک کلاسیک و مدرن را هم تلفیق می سازند. به همین علت به فکر استفاده از وسایلی باشید که رگه های طلایی، جنس شیشه ای، فلزی یا مخمل (وسایل نرم) و سنگ مرمر برترین گزینه هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند. مثلا برای آشپزخانه و حمام کلاسیک مدرن از سنگ طبیعی به عنوان کفپوش بهره ببرید. یا برای کفپوش پذیرایی یا اتاق غذاخوری، از کفپوش چوبی بهره ببرید.

کفپوش:

کفپوش ها در سبک کلاسیک مدرن نقش بسیار مهمی دارند به همین علت در اغلب موارد از فرش، قالیچه یا کفپوش چوبی استفاده می نمایند. در واقع فرش و قالیچه جزئیات را به خوبی به نمایش می گذارند که از ویژگی های اساسی سبک کلاسیک برای انتخاب کفپوش منزل است.

استفاده از فضاهای مختلف:

از دیگر اصول طراحی داخلی کلاسیک مدرن که باید رعایت کنید استفاده از فضاهای مختلف است. در سبک مدرن تأکید زیادی روی فضای منفی شده و در سبک کلاسیک از شما می خواهد اکسسوری های مختلف برای پر کردن بهره ببرید. تلفیق سبک مدرن و کلاسیک در اینجا چالش برانگیز است. برای تعادل بخشی توصیه می نمایند که برای دکوراسیون داخلی کلاسیک مدرن، فضاهای وید و آتریوم را حذف کنید و در مقابل اطراف مبلمان و گوشه های خانه را خالی بگذارید. اکسسوری ها نیز محدود به بوفه یا کنسول های پذیرایی باشند.

آشپزخانه کلاسیک مدرن:

برای آشپزخانه به عنوان قلب منزل که فعالیت های مهمی در آن جریان دارد باید حساسیت زیادی داشته باشید. در سبک مدرن کلاسیک برای آشپزخانه، جنس کابینت ها و جزیره حتما باید از سنگ های طبیعی مثل مرمر باشد. رنگ کابینت ها به رنگ خنثی انتخاب شوند و جنس آنها از چوب طبیعی و بسیار با کیفیت مثل راش، بلوط یا گردو باشند. برای نورپردازی هم از چراغ های لوکس آویز که تا نزدیکی کانتر آشپزخانه یا جزیره هستند بهره ببرید.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک مدرن هنوز بین ایرانیان رواج پیدا نموده و مفهومی تازه و نو است. با توجه به اینکه در سال 2022 هنوز تأکید زیادی بر روی سبک مدرن وجود دارد، با تلفیق سبک کلاسیک و مدرن هم هر دو سبک را به طور همزمان تجربه کنید و هم اینکه از اولین کسانی باشید که از این سبک برای طراحی دکور خانه استفاده می نماید.

منبع: اتاق
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1993

به "دکوراسیون و طراحی داخلی کلاسیک مدرن ترکیبی اعجاب انگیز برای خانه های لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون و طراحی داخلی کلاسیک مدرن ترکیبی اعجاب انگیز برای خانه های لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید