راه اندازی پویش هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی برای ایام خانه نشینی دانش آموزان

به گزارش تور تایلند، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی پویشی تحت عنوان هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی اطلاع داد و گفت: در این شرایط خاص شیوع کرونا ویروس ، کانون های فرهنگی سراسر کشور درراستای ارج نهادن به کوشش های شبانه روزی مدافعان سلامت و با احترام به اعتماد اولیا که سالیان سال است همراه و هم قدم آنها هستند پویش # هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی را راه اندازی کردند.

راه اندازی پویش هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی برای ایام خانه نشینی دانش آموزان

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

علی رمضانی در گفت وگو با خبرنگاران، به برنامه های فرهنگی و پرورشی تدارک دیده شده برای دانش آموزان در تعطیلات پیش بینی نشده مدارس که از اسفند ماه شروع شده و تعیین نیست تا چه زمانی ادامه داشته باشد اشاره نمود و گفت: 1182 کانون فرهنگی تربیتی داریم و دانش آموزان با عضویت در 22 انجمن، در برنامه های کانون ها که عمدتا در حیطه اوقات فراغت است شرکت می نمایند.

وی اضافه نمود: هر کانون با اپلیکیشنی که درنظر گرفته با دانش آموزان در ارتباط است؛ فعالیت ها و مسابقات ویژه ای پیش بینی شده و فضای خوبی ایجاد شده است.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت های ما در این اداره کل، فوق برنامه است و کانون های فرهنگی تربیتی نیز کار خودشان را به خوبی انجام می دهند گفت: از سوی دیگر، دانش آموزانی که در مسابقات فرهنگی و هنری برگزیده شده اند در حال تمرین و آموزش هستند که بتوانند در سطح استان و کشوری نیز مقام کسب نمایند. اکنون فرصت خوبی است که دانش آموزان بتوانند در منزل فعالیت فرهنگی و هنری انجام دهند.

رمضانی همچنین از راه اندازی پویشی تحت عنوان هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی اطلاع داد و گفت: در این شرایط خاص شیوع کرونا ویروس که بر کشور حاکم است و در پی آن پویش در خانه بمانیم به راه افتاد، کانون های فرهنگی سراسر کشور نیز درراستای ارج نهادن به کوشش های شبانه روزی مدافعان سلامت و با احترام به اعتماد اولیا که سالیان سال است همراه و هم قدم آنها هستند پویش # هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی را راه اندازی کردند.

وی ادامه داد: حضور فرزندان در کنار خانواده ها پررنگ تر شده و در کوششیم تا از این طریق آرامش و شادابی را برای خانواده ها به ارمغان بیاوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 839

به "راه اندازی پویش هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی برای ایام خانه نشینی دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پویش هرخانه، یک کانون فرهنگی تربیتی برای ایام خانه نشینی دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید