پروازهای مسافری ایران به چین متوقف است

به گزارش تور تایلند، در پی انتشار اخباری مبنی بر از سر گیری پروازهای ایران به مقاصد مختلف چین سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد که همچنان پروازهای مسافری ایران به چین و بالعکس متوقف بوده و بعضی پروازها باری و با هماهنگی های کامل انجام می گردد.

پروازهای مسافری ایران به چین متوقف است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران در پی شیوع کرونا در شهرهای مختلف چین بعضی کشورهای اروپایی و تایید وزارت بهداشت مبنی بر فوت شدن دو مورد ابتلا به ویروس کرونا در قم، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه پروازها شرکت هواپیمایی ماهان به مقاصد مختلف چین مانند گوانجو و پکن در جریان است.

این در حالی بود که چندی پیش پروازهای رفت و برگشت با مقصد و مبدا چین، در جلسه ای با ریاست معاون اول رییس جمهور ممنوع شده بود.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ادامه داشتن پروازهای ایران به چین و بالعکس به طور کامل تکذیب می گردد و همچنان پروازهای مسافری به مقصد و مبدا این کشور ممنوع است.

وی اضافه کرد: بعضی پروازهای باری آن هم به صورت محدود و کنترل شده، تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صورت می گیرد که آن هم با رعایت همه اصول و الزامات پزشکی و پیشگیرانه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 167

به "پروازهای مسافری ایران به چین متوقف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای مسافری ایران به چین متوقف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید