رضایی: هواداران نساجی حتی به دروازه بان تیم خودشان هم فحاشی کردند، تارتار و اینانلو باعث شدند به بازی برگردم

به گزارش تور تایلند، دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی با نساجی برای اولین بار بود که جوی عجیب را تجربه کردم و هواداران این تیم به من فحاشی کردند.

رضایی: هواداران نساجی حتی به دروازه بان تیم خودشان هم فحاشی کردند، تارتار و اینانلو باعث شدند به بازی برگردم

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر نساجی در قائمشهر گفت: نساجی مدت ها بود که در قائمشهر شکست نخورده بود و از طرفی دنبال این بود که با پیروزی در این بازی خانگی موقعیت خودش را برای ماندن در لیگ برتر بهتر کند. آنها در پنج بازی گذشته نتایج خیلی خوبی گرفته بودند و ما می دانستیم بازی سختی در پیش داریم. البته مهدی تارتار قبل از بازی به ما گوشزد کرد که الان وقت شکست دادن نساجی است و خدا را شکر که توانستیم با انجام یک بازی خوب به برد برسیم.

وی در مورد اینکه چند موقعیت مهم را از نساجی گرفت، خاطر نشان کرد: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و تیم ما دو بار به تیر دروازه زد و نیما میرزازاد گلر حریف هم چند موقعیت خوب را از تیم ما گرفت. من هم خدا را شکر روز خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم در این برد نقش داشته باشم هر چند که در برد و باخت ها همه اعضای تیم نقش دارند.

دروازه بان پیکان با انتقاد از برخی اتفاقات حاشیه ای که در این بازی رخ داد، شرح داد: چند نفر قبل از شروع بازی مدام فحاشی و به مهدی تارتار توهین می کردند. البته من نام اینها را نمی توانم هوادار بگذارم، ولی آنها ظاهراً هوادار تیم نساجی بودند که تیم خودشان را تشویق نمی کردند و فقط به ما فحش می دادند. جالب این است که وقتی نساجی گل خورد آنها حتی به دروازه بان تیم خودشان هم فحاشی کردند! متأسفانه جو عجیبی وجود داشت که من برای اولین بار آن را در فوتبال تجربه می کردم.

رضایی در پایان شرح داد: آن هواداران به من هم فحاشی کردند و جالب اینجاست که مهدی تارتار به آنها گفت به من توهین نکنند، ولی متأسفانه آنها به رفتارهای زشت شان ادامه دادند. با این حال آقای تارتار و همچنین آقای اینانلو (مربی گلرهای پیکان) باعث شدند که به بازی برگردم و باید از آنها یک تشکر ویژه داشته باشم. خیلی خوشحالم که توانستیم این بازی را ببریم تا حداقل زحمات کادر فنی را جبران کرده باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1770

به "رضایی: هواداران نساجی حتی به دروازه بان تیم خودشان هم فحاشی کردند، تارتار و اینانلو باعث شدند به بازی برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: هواداران نساجی حتی به دروازه بان تیم خودشان هم فحاشی کردند، تارتار و اینانلو باعث شدند به بازی برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید