آمادگی ملی پوشان کشتی فرنگی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی

به گزارش تور تایلند، ملی پوشان کشتی فرنگی از آمادگی شان برای حضور در مسابقات جهانی 2021 نروژ صحبت کردند.

آمادگی ملی پوشان کشتی فرنگی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگاران، محمد مختاری که در وزن 72 کیلوگرم عضو تیم فرنگی اعزامی به جهانی نروژ است، در گفت وگو با برنامه دایره طلایی در این خصوص گفت: من در اردوی قبل از المپیک هم بودم. از لیگ پارسال به تیم ملی ملحق شدم و تا اعزام به المپیک با تیم تمرین کردم. این برای بار اول است که تیم ملی بزرگسالان را در جهانی همراهی می کنم. با حریفانم ناآشنا نیستم. در جام وهبی امره با رقبای خارجی و در جام تختی هم با داخلی ها کشتی گرفته ام. ضمن اینکه از نظر وزنی مشکل ندارم و دو سه کیلو بالای وزن هستم.

مختاری با تأکید بر اینکه از دل فرآیند انتخابی تیم ملی به عضویت تیم جهانی درآمده است، خاطر نشان کرد: فرآیند وزن 72 کیلوی فرنگی یکی از کامل ترین فرآیندهایی بود که اجرا شد. من در جام تختی همه را بردم، ارسلان را در این مسابقات شکست دادم و در جام وهبی امره که اول شدم؛ کاویانی که حریف قابل احترامی است را شکست دادم و توانستم صاحب دوبنده تیم ملی در این وزن شوم.

در ادامه رامین طاهری کشتی گیر باتجربه تیم ملی از آمادگی خودش و تیم اعزامی به نروژ گفت و گفت: همه بچه ها تمام کوشش شان را می نمایند تا برترین نتیجه را در جهانی بگیریم.

او که دومین میدان جهانی اش را در نروژ پشت سر می گذارد، در خصوص اینکه تیم ملی ایران در وزن 87 کیلوگرم المپیک نماینده ای نداشت، به دایره طلایی گفت: متأسفانه در وزن 87 کیلوگرم ایران نماینده ای در المپیک نداشت، اما من به جهانی می روم تا یک مدال خوشرنگ به دست بیاورم و جای خالی نماینده ایران در المپیک در جهانی پر گردد.

ملی پوش وزن 87 کیلوی ایران ادامه داد: تا حدودی حریفانم را می شناسم، آنها را بررسی کردیم و روی آنها کار می کنیم. خدا را شکر تیم جوانی داریم. همه باانگیزه هستند و به نروژ می رویم که قهرمان جهان شویم.

در ادامه سجاد عباسپور ملی پوش وزن اول کشتی فرنگی با اشاره به فرایند رو به رشدی که در اردوی تیم ملی داشته است، توضیح داد: از نظر فنی زیر نظر محمد بنا و کادر فنی روز به روز بهتر شدم و امیدوارم برترین کشتی ها را در جهانی بگیرم و با مدالی خوش رنگ به ایران برگردم.

نماینده وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در جهانی نروژ با اشاره به اینکه کشتی های بزرگان وزن اول را دیدن می نماید، گفت: روزهایی که استراحت داریم فیلم کشتی بزرگان از جمله حمید سوریان را دنبال می کنم. او گاهی سر تمرینات ما حضور دارد و کمکم می نماید. امیدوارم بعد از چند سال وقفه در سبک وزن مدال بگیریم.

عباسپور در انتها تأکید کرد: از جهانی قزاقستان و جام جهانی صربستان فیلم کشتی های حریفانم را تک به تک دیده ام. من به جهانی می روم که توانایی خودم را نشان دهم و خیلی به نام حریفان کاری ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1845

به "آمادگی ملی پوشان کشتی فرنگی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ملی پوشان کشتی فرنگی در آستانه اعزام به مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید