زنگ خطر برای پرسپولیس؛ کم موقعیت و متزلزل

به گزارش تور تایلند، شاگردان یحیی گل محمدی روز گذشته اولین آزمون تدارکاتی خود در راه آماده سازی برای آخرین دوره از رقابت لیگ برتر برای رسیدن به جام قهرمانی را در ملاقات مقابل نفت مسجدسلیمان انجام داد؛ بازی مقابل حریف قعر جدولی که دو شکست در لیگ برتر را برابر پرسپولیس تجربه نموده بود.

زنگ خطر برای پرسپولیس؛ کم موقعیت و متزلزل

در نیمه اول یحیی از بازیکنانی استفاده کرد که به نظر ترکیب اصلی تیمش در ملاقات مقابل پیکان را تشکیل خواهند داد؛ جایی که احمد گوهری در درون دروازه قرار داشت و علی شجاعی، علی نعمتی، سیدجلال حسینی و رامین رضاییان چهار ترکیب خط دفاعی را تشکیل دادند. رضا اسدی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی حضور داشتند و امید عالیشاه و احسان پهلوان به عنوان دو بال کناری به کار گرفته شده بودند. خط حمله نیز با مهدی عبدی و شرزود تمیروف تشکیل شد.

اما نکته مهم اینکه پرسپولیس در نیمه اول این بازی موقعیت چندانی را خلق نکرد و در گردش توپ هم مشکل جدی داشت؛ عمده حملات پرسپولیس از کناره ها انجام می شد و به نظر می رسد گل محمدی روی کیفیت فنی شجاعی و رضاییان حساب ویژه ای باز نموده است. با این وجود شاید انتظار می رفت که تنوع تاکتیکی بیشتری در تیم پرسپولیس دیده گردد و موقعیت ها از راه های متفاوت دیگری هم خلق شوند.

حتی تک گل پرسپولیس در نیمه اول هم روی یک شوت به وسیله رضا اسدی زده شد و مهدی عبدی که چند روز پیش در بازی درون تیمی عملکرد خوبی را از خود نشان داده بود این بار نه موقعیت چندانی داشت و نه از موقعیت های اندک استفاده خاصی برد. شرزود تمیروف نیز همچنان ناامیدکننده ظاهر شده است.

در نیمه دوم پرسپولیس با ترکیبی وارد زمین شد که اغلب آن ها ارنج ذخیره گل محمدی را تشکیل می دهند و در نهایت هم این تیم کار چندانی را از پیش نبرد و سیامک نعمتی روی یک پنالتی گل مساوی را زد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2100

به "زنگ خطر برای پرسپولیس؛ کم موقعیت و متزلزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ خطر برای پرسپولیس؛ کم موقعیت و متزلزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید