3 چهره جنجالی بازی سپاهان ، پرسپولیس

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران: امروز چهارشنبه رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار می گردد که در حساس ترین بازی روز، دو تیم رده دوم و سومی سپاهان و پرسپولیس در اراک به مصاف هم می فرایند. این دو تیم به علت رای کمیته انضباطی نمی توانند در شهر های خودشان از رقیب میزبانی نمایند.

3 چهره جنجالی بازی سپاهان ، پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، بازی پرسپولیس با سپاهان همواره در زمره بازی های مجذوب کننده و حساس لیگ برتر بوده است؛ جدال برای قهرمانی، همسایگی در جدول و البته جنجال های قبلی، همگی دست به دست هم داده تا حساسیت این بازی دو چندان گردد. البته در این میان اتفاق دیگری هم اتفاق افتاده که می تواند به حذابیت بازی بیفزاید. این مورد آخر مربوط به 3 چهره ویژه سپاهان است که در جدال امروز انگیزه های مشابه ای دارند! هر سه نفر روزگاری پیراهن پرسپولیس را پوشیده و حالا باید برابر تیم سابق به میدان بروند. البته که شرایط برای هر سه نفر یکسان نیست.

اولین چهره جنجالی امروز شهریار مغانلو است؛ مهاجم فصل پیش پرسپولیس از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست. او در اقدامی بحث برانگیز همه عکس هایی که با پیراهن پرسپولیس را داشت از صفحه اینستاگرامش پاک کرد تا مورد خشم طرفداران سرخ پوش تهرانی قرار بگیرد. مغانلو در حالی به سپاهان رفت که یحیی گل محمدی و پرسپولیس تمایل زیادی به ماندن او در این تیم داشتند.

دومین چهره ویژه بازی امروز فرشاد احمدزاده است؛ به گزارش خبرنگاران، اگرچه او زیاد در تقابل با طرفداران پرسپولیس حاشیه نداشته است، ولی تمایل زیادی داشت ابتدای همین فصل از فولاد به پرسپولیس بیاید. او پالس های مثبتی هم برای بازگشت ارسال کرد، ولی ترافیک عجیب و غریب پرسپولیس در پست وینگر، راه بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس را بست. فرشاد هم سر از سپاهان درآورد و امروز باید برابر تیم سابقش به میدان برود.

خاتمه نفر سوم سروش رفیعی است؛ داستان این یکی جالب تر از بقیه است، چون سروش رسما از تمایلش برای بازگشت به پرسپولیس حرف زد، ولی از این گفت که اندیشه های تاکتیکی یحیی گل محمدی جای ندارد. در شرایطی که پرسپولیس در این فصل احتیاج مبرم به یک هافبک بازیساز داشت و به نظر می رسید رفیعی ایده آل ترین گزینه باشد، ولی یحیی گل محمدی ترجیح داد رضا اسدی را بخرد و قید سروش رفیعی را بزند.

حالا با این پیشینه، این 3 بازیکن امروز برابر پرسپولیس قرار می گیرند و هرکدام با انگیزه ای متفاوت در کوشش برای اثبات توانایی هایشان است؛ یکی به طرفداران پرسپولیس و دوتای دیگر به سرمربی این تیم!

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1981

به "3 چهره جنجالی بازی سپاهان ، پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 چهره جنجالی بازی سپاهان ، پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید