سانبرن گوا، بزرگترین جشنواره موسیقی الکترونیک آسیا

به گزارش تور تایلند، جشنواره موسیقی سانبرن گوا (Sunburn Music Festival) بزرگترین جشنواره موسیقی هند و یکی از بزرگترین جشن هایی است که می توانید در آن شرکت کنید! هر سال هندی ها و کوله گرد ها در یکی از بهترین جشنواره های موسیقی پایکوبی الکترونیکی یا همان Electronic Dance Music (EDM) موجود در کره زمین به گوا سرازیر می شوند. اگر طرفدار موسیقی الکترونیک هم نباشید، این جشنواره میزبان سبک های درام اند بیس و هاس و برخی از دی جی های برتر هند نیز می باشد. علاوه بر لذت از موسیقی زنده الکترونیک می توانید در برنامه های مفرح فستیوال مثل بانگی جامپینگ، زیپ لاینینگ، والیبال و زوربینگ شرکت کنید و از هیجان آن لذت ببرید. البته اگر دل امتحان کردن را داشته باشید! با خرید تور گوا خود از مجموعه خبرنگاران تجربه شرکت در این جشنواره را به خاطره تبدیل کنید.

سانبرن گوا، بزرگترین جشنواره موسیقی الکترونیک آسیا

معرفی جشنواره موسیقی سانبرن گوا | Sunburn Music Festival

تصور کنید که در میان جمعیتی با بیش از 80،000 نفر در یکی از زیبا ترین ساحل های هند در حال گوش دادن به بهترین موسیقی پایکوبی الکترونیک هستید و پس از سه روز پایکوبی و لذت از موسیقی و تفریحات ساحلی به جشن خود پایان می دهید. همه این ها و موارد دیگر زیادی را در جشنواره موسیقی سانبرن گوا (Sunburn Music Festival) تجربه خواهید کرد. سانبرن بزرگترین جشنواره موسیقی آسیا و هند که در ماه دسامبر (ماه آذر) بین جشن کریسمس و سال نو در گوا برگزار می شود با دعوت از بزرگترین نام های عرصه موسیقی الکترونیک و همچنین بهترین دی جی های هند، ضیافت موسیقایی به همراه سرگرمی، غذا و خرید به مهمانان جشنواره تقدیم می کند.

گردشگران و کوله گرد های سراسر جهان در بهترین زمان سفر به گوا به این شهر ساحلی زیبا گرد هم می آیند تا از هوای بسیار مطلوب گوا لذت ببرند و خود را به دست موسیقی بسپارند. در سال 2014 بیش از 150 دی جی در این فستیوال اجرا داشتند و نام های بزرگی چون مارتین گریکس، نایف پارتی، دی جی ایسنیک، تیستو و دیگر نام های بزرگ بر روی این صحنه آمدند.

این جشنواره در سال 2007 برای اولین با دو صحنه فعالیت خود را آغاز کرد که در طی سال های آینده چندین صحنه دیگر به برنامه های خود اضافه نمود. از آن زمان به این ور توانست نام خود را به بزرگترین جشنواره موسیقی آسیا تبدیل کرده و استعدادها و جمعیت زیادی از سراسر جهان را به سوی خود جلب کند. شرکت کنندگان می توانند از بهترین غذاهای کشور هند چشیده و در تفریحات متنوع همچون آتش بازی، سوار شدن بر دستگاه گاو بازی، کوهنوردی، فوتبال ساحلی، آبگرم و ماساژ بدن و تفریحات هیجان انگیز بانگی جامپینگ به گذران اوقات خوش بپردازند. فستیوال موسیقی سانبرن گوا یکی از فستیوال هایی است که آن را نباید از دست بدهید!

نکاتی که پیش از شرکت در جشنواره موسیقی سانبرن گوا باید بدانید

نکاتی که در زیر به آن می پردازیم مهم ترین بخش برنامه ریزی سفر و شرکت در جشنواره موسیقی سانبرن گوا است. حتما به آن ها توجه کنید تا سفر و تجربه نابی را برا خود، دوستان، خانواده و همراهان خود بسازید.

  • بلیت فستیوال موسیقی سانبرن گوا خود را سریع تهیه کنید چون به محض اعلام فروش بلیت، در ساعت های اولیه خبر به فروش می رسند. ولی نگران نباشید به اندازه کافی برای دوستداران موسیقی الکترونیک بلیت وجود دارد.
  • برای کم کردن هزینه های اقامت خود و جلوگیری از افزایش قیمت لحظه آخری هتل های گوا، محل اقامت یا هتل خود را از قبل رزرو کنید. با مراجعه به وب سایت خبرنگاران می توانید اقدام به رزرو هتل گوا خود از میان انبوهی از گزینه کنید.
  • بسیاری از شرکت کنندگان به همراه خود چادر آورده و در محل فستیوال چادر می زنند تا از هزینه های سفر خود کم کنند. شما هم می توانید چادر خود را تهیه کنید و از هوای مطلوب و فضای فستیوال لذت ببرید.
  • از تجربه جشنواره سانبرن خود نهایت استفاده را ببرید یا زودتر از موعد برسید یا چند روز بیشتر در محل اقامت کنید و از سواحل شن های سفید و فرهنگ غنی گوا به طور کامل لذت ببرید.
  • فستیوال سانبرن در کنار ساحل برگزار می شود به همین دلیل هر نوع پوششی با هر نوع سبکی در فستیوال امکان پذیر است.
  • بخش مهم فستیوال موسیقی سانبرن گوا مربوط به مهمانی های بعد جشن موسیقی است که به همراه دی جی ها می توانید در مهمانی ها شرکت کنید. به همین دلیل به هنگام خرید بلیت دقت کنید که چه نوع بلیتی تهیه می کنید. بلیت VIP شما را مستقیم به این مهمانی دعوت می کند.
  • غذا و نوشیدنی در محل سرو می شوند، پس اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی پول محلی با خود برای خرید به همراه داشته باشید.

راه های دسترسی به جشنواره موسیقی سانبرن + آدرس

ساحل واگاتور (Vagator Beach) از سواحل شمالی و یکی از پر بازدید ترین سواحل گوا است که جشنواره موسیقی سانبرن گوا در آن اجرا می شود که هنوز انرژی و فرهنگ غنی گوا در آن موج می زند. اگر برایتان سوال پیش آمده که چطور می توانید به فستیوال دسترسی پیدا کنید در زیر به شرح آن می پردازیم.

  • هواپیما: شما می توانید به نخست به فرودگاه بمبئی به نام فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی (Chhatrapati Shivaji International Airport) پرواز کنید و از آنجا به فرودگاه بین المللی دابولیم بروید. تعداد زیادی خطوط هوایی داخلی گوا به صورت روزانه به گوا پرواز دارند، اما تنها تعداد معدودی از شرکت های چارتر پرواز بین المللی مستقیم به فرودگاه دابولیم در گوا را دارند. اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما به گوا کرده اید، با مجموعه خبرنگاران می توانید به مقصد مورد نظر خود پرواز کنید.
  • قطار: راه آهن کونکان (The Konkan Railway) تنها خط اصلی است که گوا را بمبئی در شمال و مانگالور در جنوب وصل می کند. ایستگاه اصلی قطار در گوا مادگاون در مارگائو است.
  • اتوبوس: گرچه هند سیستم حمل نقل با اتوبوس فعالی از مبدا گوا و به مقصد گوا دارد، اما توجه کنید که بیشتر اتوبوس های دولتی شلوغ هستند. در مقابل، شرکت های خصوصی اتوبوس رانی وجود دارند که کرایه بیشتری نسبت به اتوبوس های دولتی دارند اما بسیار راحت و سریع هستند.

آدرس: Vagator Beach, Goa, India

تاریخ برگزاری: 27 دسامبر (6 دی) هر سال

جشنواره موسیقی سانبرن گوا به دنبال ایجاد تجربه ای خاطره به دوستداران موسیقی و پایکوبی است که تا آخر عمر به یاد داشته باشند. همچنین مسئولان برگزاری جشنواره قصد دارند تا تجربه شرکت کنندگان را با به کار گیری آخرین تکنولوژی در زمینه فستیوال، نور پردازی و طراحی صحنه به یکی از فراموش نشدنی ترین خاطره ها تبدیل کند. با سر زدن به وب سایت رسمی جشنواره موسیقی سانبرن از آخرین اخبار مربوط به این جشنواره با خبر شوید. اگر که قبلا در این جشنواره حضور داشتید آن را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. منتظر شما هستیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 45

به "سانبرن گوا، بزرگترین جشنواره موسیقی الکترونیک آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانبرن گوا، بزرگترین جشنواره موسیقی الکترونیک آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید