سوغاتی های عجیب جهان ، معرفی جالب ترین سوغاتی های جهان

به گزارش تور تایلند، خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان یکی از دغدغه های سفر است. در بسیاری از شهرهای بزرگ و معروف گردشگری فروشگاهها و مراکز خریر مختلف و متعددی برای این امر وجود دارد که سوغاتی مربوط به مقصد را برای مسافران و گردشگران ،به معرض فروش گذاشته اند.مثلا مگنتهایی که نام مقصد، با نماد آن معین است.چیزهای ساده زیادی هستند که میشود به آنها بسنده کرد و به عنوان ره آورد سفر و مرتبط با همان مکان مقصد باخود برد. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید همه سوغاتی ها به همین سادگی نیست. بلکه بعضی جاها بخاطر سوغاتیهای عجیبشان معروف هستند. در ادامه با معرفی سوغاتی های عجیب جهان و یا جالب ترین سوغاتی ها در جهان با ما همراه باشید..

سوغاتی های عجیب جهان ، معرفی جالب ترین سوغاتی های جهان

آبنبات چوبی عقرب

برای دوستانتان جالب خواهد بود بدانند در یکی از روستاهای ویتنام ،غذاهایی با عقرب تهیه میشود. واگر برایشان تعریف کنید احتمالا باورش سخت باشد.ولی بردن آبنبات چوبی که در آن یک عقرب جاخوش کرده و بخوبی دیده میشود ،آنها را در بهت و حیرت خواهد برد.آبنبات چوبی عقرب؛ یک نوع آبنبات مشهور در ویتنام است که بسیاری از گردشگران آنرا بعنوان سوغاتی خریده و باخود میبرند.هرچند که شاید هیچوقت آن را استفاده هم نکنند!

خاک منطقه 51

تعداد بسیاری از افراد باوجود علائم خطر و هشدار منطقه 51،به این محل رفته و عکس سلفی میگیرند.میگویند، این منطقه محل سقوط یک سفینه فضایی بوده است. اما همین افراد ،از این محل چه چیزی باخود سوغاتی میبرند؟البته غیر از عکسهای سلفی،که صد البته در شبکه های اجتماعی هم به اشتراک خواهند گذاشت!وباز هم شاید برایتان جالب باشد بدانید که خاک این منطقه در بطریهای کوچک ریخته شده که بفروش میرسد.گردشگران این منطقه میتوانند این بطری ها را بعنوان سوغاتی های عجیب جهان باخود ببرند.

تکه ای آتشفشان

ایسلند مهد آتشفانهاست. اگر مسافر ایسلند بودید، بوی سولفور آتشفشانهای فعال را در هوا حس و استشمام کردید، میتوانید حس و استشمام خود را بصورت هدیه تهیه کرده وتکه ای از آتشفشان را برای دوستانتان به ارمغان ببرید.در ایسلند و هاوایی فروشگاههایی وجود دارد که بطری های حاوی خاکستر آتشفشان را به مسافران می فروشند.آنها را خریداری کرده و بعنوان سوغاتی باخود همراه کنید. این خرید شاید یکی از جالب ترین سوغاتی های جهان باشد.

هوای داخل قوطی

بوداپست ،هوای بسیار دلپذیری دارد که شاید در کل جهان بی نظیر باشد.اگر به این منطقه سفر کرده باشید، از بودن در این هوای بینظیر لذت برده اید.حالا چرا این هوا را باخود به خانه نبرید؟هوای داخل قوطی،یکی دیگر از سوغاتی های عجیب جهان و یا جالب ترین سوغاتی ها در جهان هست که میشود در پاریس و بوداپست یافت و تهیه کرد.

قهوه کوپی لواک

یکی از عجیب ترین سوغاتی های جهان و یا جالب ترین سوغاتی ترنی سوغاتی ها در جهان این قهوه هست بعنوان گرانترین قهوه جهان شناخته شده است. قهوه ای که در برخی نواحی آفریقا و همچنین آسیا،نظیر فیلیپین، تهیه میشود.از مدفوع نوعی حیوان آسیایی به نام زباد نخلی تهیه میشود! سفرهایتان همواره شیرین ،خاطره انگیز و پر از سوغاتی باد...

منبع: همگردی
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2229

به "سوغاتی های عجیب جهان ، معرفی جالب ترین سوغاتی های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغاتی های عجیب جهان ، معرفی جالب ترین سوغاتی های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید