تور ارزان فرانسه: سوپرگل لیونل مسی برابر لانس؛ قهرمانی پاریس

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران: لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن در این فصل برای پاریسی ها در رقابت های لیگ گل زیادی نزد؛ با وجود این، گل سرنوشت سازی که او شب گذشته وارد دروازه لانس کرد، رای به قهرمانی این تیم در فاصله 4 هفته مانده به انتها رقابت های لیگ داد.

تور ارزان فرانسه: سوپرگل لیونل مسی برابر لانس؛ قهرمانی پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، مسی شب گذشته و در شرایطی که تیمش یک بر صفر از لانس عقب افتاده بود، با یک شوت تماشایی، گل مساوی را وارد دروازه رقیب کرد تا با همان تک گل و تساوی در این بازی، پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه گردد.

گل لیونل مسی بعد از ملاقات برابر لانس واکنش های متعددی در پی داشت که شاید مهمترین آن ها مربوط به صحبت های پوچتینو، سرمربی پاریس باشد. او درباره گل زیبای مسی گفت: گل مسی باورنکردنی بود. زدن چنین گل های قابل فهم نیست. چه گلی زد مسی! خشنودم که او چنین گلی به ثمر رساند. قطعا او هم خشنود است که توانست این گل زیبا را به ثمر برساند و یک جام دیگر هم به افتخارات خود اضافه کند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2111

به "تور ارزان فرانسه: سوپرگل لیونل مسی برابر لانس؛ قهرمانی پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: سوپرگل لیونل مسی برابر لانس؛ قهرمانی پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید