فاینال فانتزی به یک بازی بتل رویال موبایلی تبدیل می شود

به گزارش تور تایلند، از دیگر بازی هایی که در نمایش State of Play شرکت سونی نشان داده شدند یک بازی بتل رویال موبایلی از دنیای فاینال فانتزی با نام فاینال فانتزی 7: اولین سرباز (Final Fantasy VII: First Soldier) بود. این بازی در سال 2021 برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و آی اواس منتشر خواهد شد.

فاینال فانتزی به یک بازی بتل رویال موبایلی تبدیل می شود

سال هاست که بازی های مختلفی از سری فاینال فانتزی عرضه می شوند. بازی های این سری کار خود را روی کنسول NES شروع کردند و سبک خاص و کم طرفدار نقش آفرینی را به کنسول ها و حتی می توان گفت، عوام الناس آوردند. فاینال فانتزی مجموعه ای پر افتخار است که هر نسخه اصلی از آن ممکن است در قلب یکی از طرفداران بازی های این سری بالاترین جایگاه را داشته باشد. با وجود این که اگر اعداد را ملاک قرار دهیم جدیدترین بازی منتشر شده از این سری، فاینال فانتزی 15 است اما ده ها بازی مختلف از این سری ساخته شده اند که دنبال کردن تمام آن ها سرسام آور است.

حالا سازندگان سری فاینال فانتزی تصمیم گرفته اند تا به شکل جدیدی پای این بازی ها را به گوشی های موبایل باز کنند. البته بسیاری از بازی های کلاسیک سری فاینال فانتزی برای گوشی های موبایل منتشر شده اند و حتی شماره پانزدهم این سری یک نسخه کامل و اختصاصی موبایل دارد. این بار قرار است سری فاینال فانتزی در قالب یک بازی بتل رویال که فاینال فانتزی 7: اولین سرباز نام دارد به گوشی های موبایل بیایند.

جزئیات درباره بازی موبایلی بتل رویال فاینال فانتزی بسیار محدود و خلاصه هستند. سازندگان این بازی اعلام کرده اند که این بازی در سرزمین میدگار، پیش از وقایع بازی فاینال فانتزی 7 جریان دارد. بازیکنان باید در نقش سربازهای این سرزمین به مبارزه با یکدیگر بروند. این بازی به طور کلی شبیه به دیگر بازی ها بتل رویال است اما اسلحه ها، موجودات و جادوهای دنیای فاینال فانتزی در آن پیدا می شوند. تریلری از این بازی منتشر شده که در آن می توانیم بخش هایی از گیم پلی این بازی را ببینیم.

تاریخ عرضه بازی فاینال فانتزی 7: اولین سرباز به شکل دقیق مشخص نشده. این بازی برای پلتفرم های اندروید و iOS ساخته شده و در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

در ادامه برای شما تریلر بازی فاینال فانتزی 7: اولین سرباز را قرار داده ایم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1551

به "فاینال فانتزی به یک بازی بتل رویال موبایلی تبدیل می شود" امتیاز دهید

2 کاربر به "فاینال فانتزی به یک بازی بتل رویال موبایلی تبدیل می شود" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاینال فانتزی به یک بازی بتل رویال موبایلی تبدیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید