فروش اقساطی بیمه شخص ثالث رازی به بازنشستگان و مستمری بگیران آغازشد

به گزارش تور تایلند، شرکت بیمه رازی به وسیله پلتفرم رایتل به جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با عاملیت بانک رفاه بیمه شخص ثالث اقساطی می دهد. به گزارش روابط عمومی بیمه رازی ، این شرکت طرح فروش بیمه نامه خودرو اقساطی را برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با همکاری بانک رفاه و شرکت رایتل اجرا کرد.

فروش اقساطی بیمه شخص ثالث رازی به بازنشستگان و مستمری بگیران آغازشد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، این شرکت طرح فروش بیمه نامه خودرو اقساطی را برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با همکاری بانک رفاه و شرکت رایتل اجرا کرد.

دراین طرح بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند با مراجعه مستقیم به کلیه نمایندگان شرکت با کمترین پیش پرداخت ، بدون چک ، ضامن یا هر نوع تشریفات بانکی ، برای خود و یا اعضای خانواده با اقساط بلند مدت بیمه نامه خودرو بخرید.

شرکت بیمه رازی با هدف قدردانی وحمایت از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در شرایط سخت مالی و بیماری کرونا ، سعی دارد چالش خرید بیمه نامه اجباری شخص ثالث را برای آنها برطرف نماید.

بیمه رازی برای تسهیل در فروش و آسوگی خاطر بیمه گذار بابت پرداخت اقساط ماهانه در قراردادی با بانک رفاه این امکان را ایجاد نموده است تا بدون نیازبه پرداخت مستقیم از سوی بیمه گذار ، بانک رفاه به طور اتوماتیک هر ماه اقساط رو از حقوق یا مستمری تامین اجتماعی کسر نماید.

بیمه رازی دراین باره اظهار داشت : این شرکت به پاس یک عمر خدمت شرافتمندانه ، همواره سپاسگزارتان هست و آرامش و آسایش شما بازنشستگان ومستمری بگیران محترم، برای ارایه خدمات سریع و با کیفیت به شما و خانواده محترمتان برترین بهانه برای ما است .

یاد آور می گردد : از همین امروز، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می توانند با در دست داشتن کارت ملی و ارایه شماره مستمری با مراجعه به نمایندگان بیمه رازی در سراسر کشور بیمه نامه شخص ثالث خود را با 10 درصد پیش پرداخت و اقساط بلند مدت خریداری نمایند.

مرکز تماس بیمه رازی 02181942 آماده هدایت و پاسخگویی به سوالات احتمالی می باشد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1798

به "فروش اقساطی بیمه شخص ثالث رازی به بازنشستگان و مستمری بگیران آغازشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اقساطی بیمه شخص ثالث رازی به بازنشستگان و مستمری بگیران آغازشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید