درب ضد سرقت راشا

به گزارش تور تایلند، درب ضد سرقت به گونه ای از درب های ساختمانی گفته می گردد که مانع از ورود سارقین در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن است.

درب ضد سرقت راشا

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگار ، امروزه یکی از تجهیزات مهم ساختمانی که استفاده از آن ها افزایش یافته است ، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت به گونه ای از درب های ساختمانی گفته می گردد که مانع از ورود سارقین در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن است ، همچنین این نوع درب ها ایمن و قابل اطمینان می باشند. شایان ذکر است اطمینان به صورت صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار چشمگیری را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. درب ضد سرقت نیز یکی از آیتم هایی است که بیشترین توجه را به خود جلب میکند. انتخاب یک درب ضد سرقت لوکس به تنهایی میتواند در دکوراسیون شما تاثیر عمیقی بگذارد . شما با توجه به متراژ فضای خود میتوانید درب ضد سرقت دلخواه خود را انتخاب کنید. اما آنچه که پذیرایی کوچک حائز اهمیت می باشد ، انتخاب هوشمندانه وسایل و ایجاد فضای ساماندهی شده و به دور از هرج و مرج می باشد . اینتخاب رنگ هایی که به عظیمتر دیده شدن فضای سالن پذیرایی یاری مند و تفکیک عرصه های پذیرایی و غذاخوری از دیگر احتیاج های این فضا است .

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

با توجه به شیوع بیماری کرونا و سعی در دوری از اجتماعات به منظور مقابله با کرونا ، احتیاج روز افزون مردم به خرید های اینترنتی بیشتر از گذشته شده است. خرید اینترنتی درب ضد سرقت کار اصلا سختی نیست ، کافیست تا شما یه سری اطلاعات را داشته باشید تا بتوانید به راحتی و به دور از ویروس کرونا خرید درب ضد سرقت خود را از منزل انجام دهید. در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا نماییم ، در ادامه میخواهیم شما را با ترفند هایی آشنا کنیم که بتوانید همانند یک حرفه درب ضد سرقت اصلی از فرعی را تشخیص دهید.

شما می توانید به صورت اینترنتی و حضوری، انواع درب های ضد سرقت ساخت کشورهای ایران، چین و ترکیه را از میان صد ها مدل مختلف موجود در سایت راشا دُر سفارش دهید.

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می گردد و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. این نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز فراوری می گردد.

متاسفانه در سالیان گذشته بعضی از همکاران ما اقدام به ساخت درب ضد سرقت ایرانی در داخل ایران نموده اند که باعث شده تا ذهنیت مصرف کنندگان نسبت به دربهای ضد سرقت ایرانی به کل تغییر نماید . یکی از علل این مسئله استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و به کارگیری ماشین آلات استوک و از رده خارج در کنار تکنسین های نا آشنا با این صنعت می باشد .

درب ضد سرقت راشا با ظرفیت سنجی بازار مصرف ایران و در نظر دریافت احتیاجهای یک مصرف کننده ایرانی در کنار طراحی متناسب با فرهنگ اصیل آریایی توانسته درب ضد سرقت ارزان ایرانی با کیفیت را به صورت انبوه فراوری نماید و علاوه بر تامین احتیاج بازارهای داخلی اقدام ، به صادرات به کشورهای همسایه نیز نماید.

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.

برای ساخت دربهای ضد سرقت از ورقه فلزی، قفل، یراق آلات (دستگیره، درکوب، چشمی، قفل پستچی) و همچنین ورقه ام دی اف با روکش طبیعی و گاه مصنوعی استفاده می گردد و باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند، درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تأمین می کنند و باید در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکم هستند.

قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه

به جرأت می توان گفت که درب ضد سرقت ضامن امنیت منازل و ساختمان ها می باشد و کیفیت و ساختار قفل درب ضد سرقت برای تحقق این هدف امری الزامی و منطقی است. در بین قفل های مختلفی که بر روی درب های ضد سرقت نصب می شوند چند نمونه در شاخص های بالایی قرار دارند که قفل درب ضد سرقت کاله یکی از آن هاست که در رتبه های بالای این شاخص بندی جای گرفته است و دلیل این امر به کارگیری آلیاژ و مواد مستحکم و مغزی ماندگار با کارکرد عالی می باشد.

مهمترین فاکتور برای معین کیفیت قفل درب ضد سرقت بحث امنیت و ساختار آن است زیرا مقاومت بالا و نحوه عملکرد قفل باعث می گردد تا سارقان و افراد بیگانه نتوانند به ساختمان نفوذ کنند.

دقت کنید که نوع قفلی که قرار است بر روی درب ضد سرقت اجرا یا تعویض گردد دارای کیفیت مطلوبی باشد. تعویض قفل درب ضد سرقت معمولی با قفل های کاله سبب می گردد تا مدت طولانی از تعمیرات درب ضد سرقت بی احتیاج شوید و با خیالی آسوده منزل خود را ترک نموده و دغدغه ذهنی در این زمینه نداشته باشید.

اگرچه تشخیص اصل بودن درب ضد سرقت بسیار مشکل است، اما با ارزیابی نکات زیر می توانید اطلاعات زیادی درباره امنیت این درب کسب نمایید: جنس چارچوب ، روکش ، ضخامت چارچوب ، ورق و آهن آلات مورد استفاده در درب ، جنس لولا ، قفل ها و یراق ،متناسب با آب و هوای منطقه ، کیفیت دستگیره ها

درب ضد حریق

تاثیر درب ضد حریق بر زمان آتش سوزی:

در هنگام آتش اولین وسیله هایی که آتش می گیرند وسایل چوبی هستند. همه ما هم می دانیم که بخش اعظم وسایل یه خانه را چوب تشکیل داده است و همچنین شما باید بدانید که در حین آتش سوزی مهم ترین چیز که باید از آن مراقبت نمائیم جان افراد است! وسایل خانه باز هم خریداری می شوند ولی شما هیچ گاه نمی توانید جان و یا سلامتی یک انسان را خریداری کنید به همین خاطر باید به جهت های فرار در حین آتش سوزی توجه بیشتری داشته باشیم. درب ها اولین موانعی هستند که از ورود و خروج ما جلوگیری می کنند. و به همین دلیل است که مجبور به استفاده از درب ضد حریق میشوید.

ویژگی های درب ضد حریق

رنگ الکترو استاتیک پس از سرانجام یافتن مراحل ساخت درب به آن اضافه میگردد

دستگیره و قفل هایی که در این درب ها استفاده میگردد دارای خاصیت ضد حریق نیز می باشد.

داخل لنگه درب ضد حریق تماما از پشم سنگ نسوز پر شده است.

درب ضد حریق یکی از الزامات امروزه در جهت ساخت و ساز می باشد . علاوه بر مصوبه شهرداری ها جهت استفاده از درب های ضد حریق برای ساختمان ها، امروزه جهت برقراری امنیت و آرامش نیز ساختمان ها اقدام به نصب درب های ضد حریق و در ساختمان های عظیم اقدام به نصب درب ضد حریق و ساخت پله های اضطراری می کنند . درب های ضد حریق از احتیاجهای مهم امروزه از نظر مسایل ایمنی می باشد .

برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی ما مراجعه و یا با شماره های زیر تماس گرفته تا کارشناسان ما بتوانند به شما مشاوره دهند.

شماره های تماس دفتر تهران (ستارخان) : 021-66593911

021-66593912

ارتباط مستقیم با کارشناس ارشد فروش : 09122933479 جناب آقای وحید علیشاهی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1096

به "درب ضد سرقت راشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب ضد سرقت راشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید