مجیدعسگری در گروه B دسته 69 کیلوگرم وزنه می زند

به گزارش تور تایلند، پس از اعلام استارت لیست نهایی وزنه برداران حاضر در اوزان هشتگانه بازی های آسیایی 2018 اندونزی، مجید عسگری ملی پوش دسته 69 کیلوگرم کشورمان تنها وزنه بردار ایران است که در گروه B وزنه می زند.

مجیدعسگری در گروه B دسته 69 کیلوگرم وزنه می زند

به گزارش خبرنگاران، پس از اعلام استارت لیست نهایی وزنه برداران حاضر در اوزان هشتگانه بازی های آسیایی 2018 اندونزی، مجید عسگری ملی پوش دسته 69 کیلوگرم کشورمان تنها وزنه برداری است که در گروه B ایبن وزن وزنه می زند.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی درحالی از ابتدای هفته جاری در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ اندونزی آغاز گردیده است، که رقابتهای وزنه برداری این دوره از بازی ها رسما از امروز دوشنبه 29 مرداد در شهر جاکارتا آغاز می گردد. برهمین اساس رقابت های وزنه برداری این دوره از بازی ها بعد از تعیین شدن استارت لیست نهایی وزنه برداران مرد و زن شرکت کننده در این دوره، رسما با مسابقه دسته 48 کیلوگرم بانوان در جاکارتا آغازمی گردد. اما رقابت وزنه برداران ملی پوش کشورمان با رفتن مجیدعسگری روی تخته از ظهر روز چهارشنبه 31 مرداد برای ما آغاز می گردد.

قبل از اعلام استارت لیست نهایی وزنه برداران کشورمان بواسطه آمادگی ایده ال بچه ها، اینگونه پیش بینی می شد که هیچ یک از وزنه برداران ایران در گروه B این دوره نیستند. اما بعد از کنگره مسابقات وانتشار استارت لیست نهایی اوزان، تعیین شد که مجیدعسگری ملی پوش دسته 69 کیلوگرم کشورمان به رغم پیش بینی انجام گردیده درگروه B این وزن قرار گرفته و باید در جاکارتا کنار وزنه بردارانی وزنه بزند که خیلی امید به مدال آوری آنها در بازی های آسیایی 2018 نیست. عسگری در گروه B دسته 69 کیلوگرم البته با ثبت رکورد ورودی 320 کیلوگرم در کنار وزنه بردارانی از کشور میزبان(اندونزی) و کشور (تایلند) که همین رکورد ورودی را اعلام کردند قرار گرفته است. درگروه B دسته 69 کیلوگرم بجز عسگری 8 وزنه بردار دیگر هم حضور دارند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 400

به "مجیدعسگری در گروه B دسته 69 کیلوگرم وزنه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدعسگری در گروه B دسته 69 کیلوگرم وزنه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید